خانهاخبار
حملو؛ ارسال کالا تنها با چند کلیک

حملو؛ ارسال کالا تنها با چند کلیک

حملو راهی مطمئن و سریع برای ارسال کالا در شهر تهران است که با استفاده از آن می‌توانید بسته خود را با صرف هزینه کم به سلامت به مقصد برسانید.
Invalid Date

در شهرهای شلوغ و پرترافیکی مثل تهران استفاده از پیک موتوری برای ارسال و جابه‌جایی بسته‌ها به خوبی جا افتاده است. شهروندان ترجیح می‌دهند به جای اینکه خودشان زحمت بردن و آوردن کالا را بکشند این وظیفه را به پیک‌های موتوری محول می‌کنند تا هم وقت کمتری از آنها گرفته شود و هم صرفه اقتصادی داشته باشد.

بسته‌های که به پیک‌های موتوری تحویل داده می‌شوند با اینکه کوچک هستند معمولا ارزش بالایی دارند. همچنین گاهی نیاز است بسته‌ها به موقع به دست گیرنده برسند بنابراین نمی‏شود آن را به دست هر کسی سپرد.

اگر دغدغه ارسال سریع و مطمئن کالا را دارید اپلیکشین حملو می‌تواند راه تازه‌ای پیش پای شما باز کند. در واقع حملو کاری مشابه تاکسی‌های اینترنتی انجام می‌دهد ولی برای پیک‌های موتوری. با استفاده از اپ حملو می‌توانید درخواست ارسال بسته خود را ثبت کنید تا نزدیک‌ترین پیک حملو آن را از شما تحویل بگیرد و با کمترین هزینه به مقصد برساند.

image

در ابتدای امر باید در حملو ثبت نام کنید. پس از وارد کردن اطلاعات شخصی و شماره تلفن، کد تاییدی برای شما ارسال می‎شود تا با وارد کردن آن حساب شما فعال گردد.

در پایین اپلیکیشن 5 گزینه خانه، سفارشات، پروفایل، پشتیبانی و درباره را می‌بینید که بیشتر با دو گزینه اول سر و کار خواهید داشت. برای ارسال بسته باید در قسمت خانه گزینه «سفارش جدید» را انتخاب کنید.

image

در قدم بعدی به صفحه‌ای می‌روید که آدرس مبدا، آدرس مقصد و اطلاعات بسته ارسالی را باید وارد کنید. با لمس کادر مبدا می‌توانید محل خود را روی نقشه مشخص کنید و برای راحت‌تر پیدا کردن آن جزئیات بیشتری وارد نمایید. همین کار را برای مقصد نیز انجام دهید.

سپس اندازه و نوع بسته را انتخاب کنید و در صورت نیاز تصویر آن را به همراه توضیحات لازم در حملو ثبت نمایید. امکان خوبی که حملو به کاربرانش می‌دهد بیمه کردن بسته‌هاست؛ با این کار خیال‌تان بابت حوادث احتمالی راحت می‎شود.

image

پس از کامل کردن اطلاعات خواسته شده دکمه ادامه را بزنید تا هزینه ارسال پیک نمایش داده شود. در قدم بعدی بار دیگر دکمه ادامه را بزنید تا نحوه پرداخت هزینه را تعیین نمایید. شما می‌توانید همان ابتدا هزینه ارسال را پرداخت کنید یا آن را بر عهده گیرنده بسته بگذارید.

با زدن دکمه ثبت سفارش، درخواست شما برای پیک‌هایی که نزدیک هستند ارسال می‏شود. پس از قبول درخواست توسط هر یک از پیک‌ها می‌توانید بسته را تحویل او دهید و با خیال راحت مسیر حرکت بسته را روی نقشه دنبال کنید.

image

شما در حملو می‌توانید همزمان چند بسته ارسال کنید و وضعیت آنها را در بخش سفارشات مشاهده نمایید.

قسمت پروفایل مربوط به اطلاعات شخصی شما، آدرس‌ها، اعتبار حساب و تراکنش‌های انجام شده است که به‌راحتی از پایین صفحه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن حملو را می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور روی گوشی خود نصب کنید. اما اگر چنین امکانی ندارید می‌توانید با تماس با واحد پشتیبانی حملو به صورت تلفنی درخواست پیک کنید.

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)