خانهاخبار
نوکیا 6، گوشی اندرویدی نوکیا، رسما معرفی شد

نوکیا 6، گوشی اندرویدی نوکیا، رسما معرفی شد

نوکیا از اولین گوشی اندرویدی خود پرده برداشت: نوکیا 6 که قرار است در بازار چین عرضه شود و قیمتی حدود 245 دلار دارد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۹

در روزها و هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در مورد گوشی اندرویدی نوکیا شنیدیم و عکس‌هایی نیز از بسته‌بندی این گوشی فاش شد؛ عکس‌هایی که در کنار نمایش دو طرف دستگاه، از مشخصات آن نیز پرده برداشت. خوب است اشاره کنیم عکس بدنه جلویی و پشت گوشی شبیه همان طرحی بود که اواخر سال گذشته دیدیم.

اکنون نوکیا از اولین گوشی اندرویدی خود پرده برداشته است: نوکیا 6، که قرار است در بازار چین عرضه شود و قیمتی حدود 245 دلار دارد.

image

با مشخصات ذکرشده برای گوشی اندرویدی نوکیا اکنون می‌دانیم نوکیا 6 با اندروید 7.0 نوقا عرضه می‌شود و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن FHD و شیشه 2.5D دارد. تراشه این محصول اسنپدراگون 430 کوالکام است. 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با اسلات کارت حافظه برای ارتقای حافظه داخلی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی Nokia D1C 16 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار فازی و دوربین جلو آن 8 مگاپیکسلی است. باتری نوکیا 6 ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعتی دارد و سنسور اثر انگشت نیز در این گوشی دیده می‌شود.

بازار چین با 552 میلیون کاربر یکی از مهم‌ترین بازارهاست و به همین دلیل نوکیا 6 نیز همچون بسیاری از گوشی‌ها در این بازار عرضه شده. احتمالا در کنگره موبایل بارسلون خبرهای بیشتری درباره نوکیا و محصولات جدیدش خواهیم شنید، پس منتظر باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (57 نظر)

مجتبی

۱۳۹۶/۷/۳۰
خوش اومدی سلطان

کریمی

۱۳۹۶/۱/۱۰
یعنی هر چی که بده بیرون شرف داره به بقیه گوشی ها منتظریم سالار هنوز دارم از نوکیا n82 استفاده میکنم

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
اگه جی ال ایکس هم طرفدارهایی مثل تو داشت که هیچی براش مهم نیست الان ور شکست نمی شد

Ali

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
مونده تا برسه ??

maTin

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
اون اسمی که سمت راست نوشته شده(nokia) یعنی برو کنار بزار باد بیاد.
منتظرتیم سلطان...