خانهاخبار
اطلاعات و تصاویر جدید از گوشی Nokia D1C

اطلاعات و تصاویر جدید از گوشی Nokia D1C

هر هفته اطلاعت بیشتری از گوشی‌های اندروید جدید نوکیا به دست می‌آوریم که اشتیاق ما را برای دیدن آنها تشدید می‌کند. امروز تصاویر جدیدی از نوکیا دی 1 سی منتشر شد که در ادامه مطلب می‌توانید آنها را مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۱۰/۶

بر کسی پوشیده نیست که نوکیا گوشی‌های جدید خود را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌کند؛ گوشی‌هایی که در ماه‌ها اخیر تصاویر و اطلاعات متعددی از آنها فاش شده است.

پیش‌بینی‌ می‎شود Nokia D1C، یا هر نامی که نهایتا بر آن گذاشته شود، در دو مدل به بازار بیاید یکی میان‌رده و دیگری های‌اند خواهد بود. چند روز پیش تصویری از پنل جلو گوشی میان‌رده نوکیا به بیرون درز کرد که چندان واضح نبود. امروز تصویری دیگر از همین گوشی در اینترنت منتشر شده است که این بار آن را در رنگ سفید نشان می‌دهد.

انتظار داریم مدل میان‌رده Nokia D1C از پردازنده اسنپ‌دارگون 600 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. این گوشی همچنین نمایشگر 5 اینچی Full HD در اختیار دارد در حالی که مدل قدرتمند‌تر 5.5 اینچی است. تفاوت دیگر این گوشی‌های به اسکنر اثر انگشت برمی‌گردد که فقط مدل های‌اند Nokia D1C به آن مجهز است.

حداکثر تا دو ماه دیگر نمایشگاه MWC بارسلون آغاز می‎شود و به انتظار همه ما برای دیدن گوشی‌های اندرویدی جدید نوکیا پایان می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

hasan

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
شاید این طراحی واسه دوسال پیش متناسب بوده باشه ولی برای سال 2017 واقعا ضعیفه ودر حد یه گوشی میان رده ست نه پرچم دار

علیرضا

۱۳۹۵/۱۰/۶
فقط نوکیا

B

۱۳۹۵/۱۰/۶
چنتا شرکت دارن سعی میکنن بی حاشیه درست کنن...سامسونگ اج درست میکنه...الجی با دو صفحه نمایش درست میکنه...یکی میخواد صفحه نمایش منحنی درست کنه...اپل میخواد ذخامتشو کمتر کنه
اونوقت نوکیا داه اینطوری طراحی میکنه|:

ali.gorji

۱۳۹۵/۱۰/۶
برعکس نظر دوستان خیلی خوشم اومد.یه طوری میگین حاشیه انگار یه سانته.
منتظریم بیاد.

Ali

۱۳۹۵/۱۰/۶
ب نظر من طراحیش قشنگه اما نو اورانه نیست اصلا نیست .برندای مختلف دارن خودشونو میکشن گوشی با صفحه نمایش بی حاشیه بسازن اون وقت این گوشی ک قراره ورقو واسه نوکیا برگردونه انقد حاشیه؟؟در ضمت تو این تصویر نقاشیه پشتش یکم مثل اکسپریا نیست؟