خانهاخبار
عکس‌های گوشی جدید اچ تی سی فاش شد

عکس‌های گوشی جدید اچ تی سی فاش شد

عکس‌های لورفته از گوشی HTC خبر از گوشی هوشمند جدید این شرکت می‌دهد؛ اسمارت فونی که احتمالا یک ماه دیگر رسما معرفی می‌شود.
۱۳۹۵/۱۰/۴

چند وقت پیش خبرهایی از گوشی HTC X10 به گوش رسید و اکنون عکس‌های این اسمارت فون لو رفته است. عکس‌های فاش‌شده بر بدنه جلو گوشی تمرکز دارد و تنها قسمت بالای بدنه پشتی گوشی نمایش داده شده است. البته در خبرهای دیگری نیز گفته شده که این عکس‌ها مربوط به HTC X9 است و فعلا نمی‌توانیم قاطعانه بگوییم که عکس‌ها به کدام گوشی تعلق دارد.

image

image
 
image
 
image

همانطور که می‌بینیم، در این تصاویر خبری از سنسور اثر انگشت نیست. در این گزارش برخی از مشخصات کلیدی دستگاه نیز فاش شده است: تراشه Helio P10، نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و 3 گیگابایت رم. برخی از این ویژگی‌ها پیش‌تر نیز برای گوشی جدید اچ‌تی‌سی ذکر شده بود.

در ادامه این خبر نیز گفته شده که گوشی جدید این کمپانی تایوانی قیمتی حدود 287 دلار دارد و احتمالا ماه آینده رسما معرفی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

rs

۱۳۹۵/۱۰/۵
خخخخ yhتقلبی

h4m1d

۱۳۹۵/۱۰/۴
هنوز دقیقاً معلوم نیست ظاهرش این باشه

h4m1d

۱۳۹۵/۱۰/۴
سینا خداییش یه تحقیق در مورد helio p10 انجام بده ببین چی هست مثلاً Xperia xa ultra این پردازنده با همین رم 3 گیگ داره ببین چقدر عالی هست بعد بیا الکی به این گوشی گیر بده هرجا اسمی از htc هست یه گیر الکی بهش دادیا

مهدیه بیگعلی

۱۳۹۵/۱۰/۴
حالا گوشیش خوب باشه مدلش فرق نداره البته برای خیلیا فرق داره طرف گوشی چهار سال پیش اچ تی سی دستشه میگه هنگ میکنه خوب اره اسمارت فون بیشتر از سه سال نمیشه استفاده کرد واقعا اچ تی سی حیفه از دور بره بیرون بقول جوکر توی فیلم بتمن دو اگر بتمن بمیره دیگه کی میخواد با جوکر بازی کنه...اگر اچ تی سی ورشکسته بشه پس اون کارخونه های که اول کارشون با کی رقابت کنن؟؟؟راستی اچ تی سی اولین اسمارت فونی بود که من دست مردم توی ده سال پیش دیدم توی ایران البته اون زمان مردم توی همون گوشیهای معمولیش مونده بودن البته توی ایران ن کشورهای دیگه یاحق خدانگهدار

zack

۱۳۹۵/۱۰/۴
الان این با بقیه مو نمیزنه؟؟یه نگاه دقیق تر به بالا و پایینش بنداز
میخوای یه حرفی بپرونی