خانهاخبار
لپ‌تاپ Pixel 3 گوگل با سیستم عامل Andromeda می‌آید

لپ‌تاپ Pixel 3 گوگل با سیستم عامل Andromeda می‌آید

این احتمال مطرح شده است که گوگل در کنفرانس 13 مهر خود از لپ‌تاپ جدیدی به نام پیکسل 3 رونمایی می‌کند اما عرضه آن به اواخر سال آینده موکول خواهد شد.
۱۳۹۵/۷/۶

اگر پیگیر اخبار گوشی‌های جدید گوگل باشید می‌دانید Pixel و Pixel XL قرار است در مراسم 13 مهرماه معرفی شوند. اما این گوشی‌ها تنها محصولاتی نیستند که گوگل در شب کنفرانس از آنها پرده بر خواهد داشت.
بر اساس گزارش‌های تازه منتشر شده گوگل سخت مشغول کار روی لپ‌تاپی جدید با اسم رمز Bison است که احتمالا با نام تجاری Pixel 3 وارد بازار می‎شود. این لپ‌تاپ نمایشگری 12.3 اینچی دارد و قادر است به عنوان یک تبلت نیز انجام وظیفه کند.

image

از دیگر مشخات این لپ‌تاپ به پردازنده Core i5 یا M3 اینتل اشاره شده است که 8/16 گیگابایت حافظه رم و 32/128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در کنار خود دارد. Pixel 3 همچنین از پورت USB Type-C، چهار میکروفون، اسپیکر استریو، اسکنر اثر انگشت استفاده می‌کند و قادر به پشتیبانی از قلم Wacom است.

اما اصلی خبر در مورد Pixel 3 به سیستم عامل آن برمی‌گردد. گفته می‌‎شود این لپ‌تاپ جدید از سیستم عامل Andromeda، که ترکیبی از اندروید و کروم او اس است، بهره می‌برد.

تولید لپ‌تاپ Pixel 3 فعلا در مراحل اولیه قرار داد و این شرکت می‌خواهد آن را با قیمتی حدود 800 دلار در سه ماه سوم سال 2017 به بازار بفرستد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۷/۸
از گوگل بعید نیست بچه ها ی وقت دیدی .............

حسین

۱۳۹۵/۷/۷
گوگل این لپ تاپ را برای فضای ابری ساخته نه مانند ویندوز و اپل که فقط برای لوکال هستند.

ali

۱۳۹۵/۷/۶
مایکروسافت توی گوشی درسته فروش خوبی نداره ولی بازم خیلی جلوتر از گوگل توی دسکتاپه الان مایکروسافت سومین سیستم عامل موبایل به حساب میاد ولی گوگل توی دسکتاپ توی other هم جایگاه خوبی نداره هر وقت به لینوکس رسید بعد تازه می تونه نزدیک مک بشه ویندوز که حالا حالا ها باید خوابش رو ببینه که نزدیکش بشه گوگل ته تهش بتونه توی تبلت های ارزون قیمت یه سهمی داشته باشه ولی توی لپ تاپ و دسکتاپ و تبلت و لپ تاپ های هیبریدی و کاربردی مایکروسافت و اپل محوش می کنن

amirhossein_27

۱۳۹۵/۷/۶
جدا از بحث سیستم عامل که دوستان بهش اشاره کردن لپ تاپی ک گوگل میزنه هیچوقت نمیتونه به خوبی سری g و rog و zenbook برند asus ویا لپ تاپ های تبدیل پذیر سری yoga برند lenovo و surfacebook برند microsoft برسه :) :) :) :)

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۶
عحجب سیستم عامل مزخرفی