خانهاخبار
تصاویری از دوربین دوگانه Mate 9 هوآوی

تصاویری از دوربین دوگانه Mate 9 هوآوی

یکی از گوشی‌هایی که منتظریم پاییز امسال معرفی شود میت 9 هوآوی است؛ گوشی هوشمندی که، همچون دیگر گوشی‌های جدید این شرکت، از دوربینی با لنز دوگانه بهره می‌برد.
۱۳۹۵/۵/۲۵

پس از معرفی پرچمداران سری P و Honor هوآوی، نوبت به پرچمدار سری پرطرفدار Mate می‌رسد تا با ویژگی‌هایی خواستنی به بازار عرضه شود. Huawei Mate 9 نام پرچمدار بعدی این شرکت است که انتظار داریم طی مراسمی در نمایشگاه IFA 2016 از آن رونمایی شود.

اردیبهشت ماه بود که شایعه استفاده از دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی در Mate 9 را شنیدیم؛ ویژگی‌ای که حضورش در این فبلت خیلی تعجب‌آور نیست. اکنون با افشای تصاویری جدید از میت 9 می‌توانیم مطمئن باشیم که این گوشی نیز همچون P9 و Honor V8 دوربینی با لنز دوگانه دارد، با این تفاوت که محل قرارگیری آنها فرق می‌کند.

image
image

 در این تصاویر لنزهای دوربین میت 9 در وسط دستگاه دیده می‌شوند که در دو سوی آنها فوکوس لیزری خودکار و چراغ فلش قرار گرفته است. همچنین در زیر دستگاه پورت USB Type-C تعبیه شده است تا کاربران از شر مشکلات mini USB رهایی یابند.

انتظار می‌رود Huawei Mate 9 یک فبلت 5.9 اینچی باشد و تا پایان سال جاری میلادی همراه با سیستم عامل اندروید 7 وارد بازار شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

tv

۱۳۹۵/۵/۲۵
کاملا موافقم! متاسفانه گوشی های مثل ال جی و اچ تی سی و سونی از نظر خلاقیت و طراحی دارند درجا می زنند!

Abbas

۱۳۹۵/۵/۲۵
اگه الجی هم یه طراحی تروتمیز مث این برای جی ۵ دراورده بود الان پا به پای اس ۷ میومد بالا

جوادgh

۱۳۹۵/۵/۲۵
میت8خیلی زیبا تر از اینه