خانهاخبار
اولین نسخه پابلیک بتا از iOS 10 منتشر شد

اولین نسخه پابلیک بتا از iOS 10 منتشر شد

آی او اس 10 در WWDC 2016 معرفی شد. حالا اولین نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل در اختیار عموم کاربران قرار گرفته است.
۱۳۹۵/۴/۱۹
image

اپل آی‌اواس 10 بتا را به‌طور عمومی منتشر کرد. کاربران آیفون 5 به بالا می‌توانند سیستم‌عامل جدید اپل را در اختیار داشته باشند. البته توجه کنید که در این نسخه باگ‌هایی وجود دارد و نباید انتظار داشت همان لذتی نصیبتان شود که از آخرین نسخه آی‌اواس می‌برید.

در میان ویژگی‌های آی‌اواس 10، دیگر شاهد «slide to unlock» نخواهیم بود و با یک بار فشردن دکمه Home آیفون شما باز می‌شود و با تقه بعدی به صفحه Home می‌روید. اگر در صفحه Lock دست خود را به سمت چپ بکشیم، به بخش دوربین می‌رویم. تاچ سه‌بعدی هم در آی‌اواس 10 وظایف بیشتری به عهده دارد؛ مثلا در کنترل‌سنتر می‌توانید با آن نور فلاش را در سه درجه مختلف روشن کنید.

اپلیکیشن Messages هم ویژگی‌های جدید بسیاری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به ایموجی‌های بزرگ‌تر و جوهر نامرئی اشاره کرد. با دومی می‌توانید پیغام‌ها را طوری بفرستید که بخشی از آن‌ها پنهان بماند و تا وقتی طرف مقابل آن‌ها را «نتراشد»، قابل دیدن نباشند. همچنین می‌توان در پس‌زمینه پیغام‌ها تصاویر انیمیشنی داشت و پیغام‌های دست‌نویس را هم ارسال کرد.

دوباره تاکید می‌کنیم که قرار نیست همه چیز در نسخه بتا به خوبی کار کند، اما اگر از آن‌هایی هستید که نمی‌توانند برای کار با ویژگی‌های جدید صبر کنند، نسخه بتا را دریافت کنید. پیشنهاد ما این است که اگر آیفون قدیمی‌تری دارید که دیگر با آن کار نمی‌کنید، این نسخه را روی آن دستگاه نصب کنید. آی‌اواس 10 روی این دستگاه‌ها قابل دریافت است: آیفون 5 و بالاتر، آیپد مینی 2 و بالاتر، آیپد نسل چهارم و بالاتر، آیپاد تاچ نسل ششم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حمید رضا

۱۳۹۵/۴/۲۹
سلام خسته نباشید
من ios10 تو قسمت software update اومده دیگه پشیمون شدم میخوام بره باید چیکار کنم که بعدش نسخه نهایی ios 9 رو بریزم ؟؟؟؟؟

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۲
سلام مگه قرار نبود براي آيپد ميني ١ هم منتشر بشه؟حتي خود gsm هم اين رو نوشت كه براي آيپد ميني ١ هم منتشر خواهد شد!

bezi lei

۱۳۹۵/۴/۱۹
داداش يكم تحقيق كني و دو تا تست قدرت سرعت ببيني ميفهي ايفون از همه ي دستگاه هاي موجود سريعتر و روان تره حداقل مثل هنگرويد نيست كه بعد يه مدت همچي افت كنه حالا اندرويد بدو تا برسه ايشالا ٤ سال ديگه هههه

MY10

۱۳۹۵/۴/۱۹
ی سئوال هر سری ios منتشر می شه قبلش نسخه بتاش اول برای تستر ها بعد برای عموم دردسترس قرار می گیره پس باگ های ریز و درشت و یا از کار افتادن اپید پرو یا ارور نمی دونم چند درباره سنسور اثر انگشت و ... چرا برای تسترها و عموم مردمی ک نسخه بتا رو می گیرن این باگ ها و مشکلات براشون پیش نمیاد؟ ایا پیش میاد ولی فید بک نمی کنن؟ ایا خود اپل نظرات تسترها رو مد نظر قرار نمی ده؟
قصد مسخره کردن ندارم ولی برام سئوال شده مثلا در انتشار نسخه قبل ک ایپد پروها از کار افتاد ینی هیچ انسانی چ تسترهای حرفه ایی چ مردمی ک نسخه بتا رو گرفته بودن رو ایپد پرو تست رو انجام نداده بودن؟ بنظرم خود سیاست اپل اینکه ک می گه من بهتر می دونم تابته نظر منه و زیاد ب فیید بک ها توجه نداره
نظر شما چیه

نیما

۱۳۹۵/۴/۱۹
این یکی گوشیتونو بر فنا نده صلوات هههه
اپل بیاد چهارتا مهندس برنامه نویس باسواد استخدام کنه ک گوشی و تبلت و ... مشتریاشو ب باد نده
خدا کنه این یکی باگ کمتر داشته باشه ما ک بخیل نیستیم راضی ب ضرر هم وطنامونم نیستیمایشالا باگاش کمتر بشه وسایلتونم از رده خارج نکنه ههههههه
اپل نماد باگ
ios=god of bugs