خانهاخبار
اندرویدی‌ها در حال حذف درگاه 3.5 میلی‌متری؛ معرفی سه گوشی جدید

اندرویدی‌ها در حال حذف درگاه 3.5 میلی‌متری؛ معرفی سه گوشی جدید

شرکت چینی LeEco امروز از سه گوشی جدید اندرویدی رونمایی کرد که در آنها جک 3.5 میلی‌متری هدفون حذف شده است. با این کار Le 2 ،Le 2 Pro و Le 2 Max اولین دستگاه‌های اندرویدی خواهند بود که از رابط USB Type-C به جای پورت قدیمی هدفون استفاده می‌کنند.
۱۳۹۵/۲/۲

حتما شایعات در مورد حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون از آیفون بعدی اپل را شنیده‌اید؛ موردی که گفته می‌شود به باریک‌تر شدن آیفون 7 کمک خواهد کرد. در حالی که هنوز نمی‌توانیم با اطمینان در مورد به حقیقت پیوستن این شایعه صحبت کنیم، یک شرکت چینی پیش دستی کرده و از سه گوشی‌ اندرویدی جدید که فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون هستند رونمایی کرده است.

 

image

 

شرکت چینی LeEco که پیش‌تر با نام LeTV شناخته می‌شد، یکی از بزرگ‌ترین برندهای تکنولوژی در بازار چین است که در خارج از این کشور چندان شناخته شده نیست. LeEco امروز از سه گوشی جدید به نام‌های Le 2 ،Le 2 Pro و Le 2 Max رونمایی کرد که جالب‌ترین مشخصه آنها، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون از دستگاه است. با این تغییر، کاربران برای اتصال هدفون به گوشی خود نیاز به استفاده از هدفون‌هایی با رابط USB Type-C دارند.

 

image

 

البته گوشی‌های LeEco اولین گوشی اندرویدی بدون جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست. چند ماه قبل شرکت بیشتر شناخته شده اوپو از مدل R5 رونمایی کرد که تنها دارای پورت microUSB برای اتصال هدفون بود.
LeEco سال گذشته با معرفی اولین گوشی مجهز به پورت USB Type-C و اولین گوشی با پردازنده اسنپ‌دراگون 820، توانست نام خود را برای مدت‌های بر سر زبان‌ها بیاندازد و قطعا سری جدید گوشی‌های Le 2 این شرکت نیز می‌تواند تبلیغات خوبی برای آن باشد.
جزیئات سخت‌افزاری Le 2 ،Le 2 Pro و Le 2 Max در جدول زیر آورده شده است.

مشخصاتLe 2Le 2 ProLe 2 Max
نمایشگر5.5 اینچ FHD5.5 اینچ FHD5.7 اینچ QHD
پردازندهHelio X20Helio X25اسنپ‌دراگون 820
حافظه رم3 گیگابایت4 گیگابایت4 یا 6 گیگابایت
حافظه داخلی32 گیگابایت32 گیگابایت32 یا 64 گیگابایت
دوربین عقب16 مگاپیکسل21 مگاپیکسل21 مگاپیکسل
دوربین جلو8 مگاپیکسل8 مگاپیکسل8 مگاپیکسل
باتری 3000 میلی‌آمپرساعت3000 میلی‌آمپرساعت3100 میلی‌آمپرساعت

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

bab

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
لطفا قیمت le pro3 رو هم بگذارید اگه ممکنه

mohsen

۱۳۹۵/۳/۱۸
دوست عزیز در اینکه اپل یک شرکت گوشی سازی درجه یک هست شکی نیس اما اپل بیشتر یک کمپانی برنامه نویسی نه سخت افزاری پس جز نرم افزار تقریبا هر نوآوری از اپل شما میبینی خودش از جایی تقلید کرده مثل force touch که از هوآووی تقلید کرد یا همین usb type c که مربوط به گوشی و شرکت letv چین هستش .باید بگم متاسفانه در ایران چشم هم چشمی و ظلاهر و باورهای غلط همه گیر شده و کسی منطق و زحمت تحقیق به خودش نمیده و فقط اون شکل سیب گاز خورده پشت گوشی براشون کافیه که ادعای بهترین گوشی داشته باشن حتی اگه کاور اپل روی nokia 1100 باشه

mohammad

۱۳۹۵/۲/۴
من خودم ایفون دارم شما هم برین کپی کنین زورش میرسه کپی میکنه.والله

h.seyedi

۱۳۹۵/۲/۴
Le 2: 170$
Le 2 Pro: 230$
Le 2 Max (4gb): 325$
Le 2 Max (6gb): 390$

Ghostman

۱۳۹۵/۲/۳
یعنی مسخرش کردن این اندرویدیا هرکاری اپل میکنه اینا هم پشت سرش تقلید میکنن