خانهاخبار
انتشار ویندوز 10 موبایل باز هم به تاخیر افتاد

انتشار ویندوز 10 موبایل باز هم به تاخیر افتاد

گویا مایکروسافت تصمیم ندارد تا آخر ژوئیه ویندوز 10 موبایل را برای کاربران چشم‌انتظار ویندوز فونی منتشر کند و انتشار ویندوز 10 موبایل باز هم تا ماه فوریه به تاخیر افتاده است.
۱۳۹۴/۱۱/۳

این روزها کاربران ویندوز فون خبرهایی خسته‌کننده دریافت می‌کنند. مایکروسافت از ماه اکتبر وعده داده بود که اواخر 2015 ویندوز 10 موبایل را برای کاربران ویندوز فونی منتشر می‌کند، اما پس از آن انتشار این نسخه سیستم عامل ویندوز تا اوایل 2016 به تاخیر افتاد. در ماه ژانویه هم خبری نشد و حالا مایکروسافت خبرهای نه‌چندان جالبی منتشر کرده است مبنی بر تاخیر دوباره و انتشار ویندوز 10 موبایل تا نیمه‌های فوریه.

مایکروسافت در ماه فوریه قرار است لومیا 650 را نیز معرفی و روانه بازار کند؛ گوشی هوشمندی که چهارمین گوشی مایکروسافت است که ویندوز 10 موبایل را از ابتدا روی خود نصب دارد.

در حال حاضر شما می‌توانید ویندوز 10 موبایل را روی گوشی‌تان نصب کنید؛ البته پیش از آن باید عضو برنامه ویندوز اینسایدر مایکروسافت شوید و خوب است پیش از انجام دادن چنین کاری بدانید که این نسخه ویندوز 10 هنوز نهایی نیست و با مشکلاتی مواجه است.

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۲۵
یک ماه میشه صبر کرد ولی من یک سال و نیم هست منتظر هستم . هی میگن 1 ماه دیگه 2 ماه دیگه .. مایکروسافت دیگه گندشو در آورده.

alireza

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
آقای مهمان شما هم دارید بزگ نمایی میکنید بیش از یک سال و نیم؟؟؟واقعا الان یک سال و دو ماهه که ازاولینانتشار وین۱۰ میگذره.پس بیش از دو سال و نیم نیست،
بعدشم شما وین ۸ رو با وین۱۰ مقایسه کنید یه دنیا تفاوت دارن ولی اندروید ۵ با اندروید ۶ چقدر تفاوت داره؟؟؟
بالا هم گفتم امنیت وین ۱۰ خودش یه عالمه زمان میبره مثل اندروید که نیست.
سوما مایکروسافت به عنوان برترین شرکتی که تونست سیستم عامل موبایلشو با دسکتاپ همسان سازی کنه شناخته شد که به واسطه کانتینیوم و ... بود.ولی اندروید چی؟؟
اندروید سر تا پاش ناهماهنگی چه برسه بخواد همسان سازی کنه.
الان من خودم وین۱۰ رو روی دسکتاپ دارم کی گفته که وین۱۰رو هیشکی نداره؟؟؟من واقع بینم هم معایب ویندوز رو میدونم و هم خوبیهای زیادی که داره.

مهمان

۱۳۹۴/۱۱/۸
شرمنده غلط املایی داشتم ( زمینه )

alireza

۱۳۹۴/۱۱/۸
گوشی مایکروسافت با نام لونیا دیگه شاید نیاد ولی مابکروسافت پشتیبانی خودش رو از گوشیا حتما داره چون پای آبروی مایکروسافت هستش
اگه مایکروسافت از لومیا ها دیگه پشتیبانی نکنه مردم با چه اعتمادی گوشیشو بخرن.

مهمان

۱۳۹۴/۱۱/۸
گفته میشه که قرار هست که در آینده بجای سری لومیا سری سرفیس رو تولید کنن