خانهاخبار
شایعه عرضه گوشی هوشمند توسط پپسی قوت گرفته است

شایعه عرضه گوشی هوشمند توسط پپسی قوت گرفته است

از نوشابه تا گوشی هوشمند! به نظر می‌رسد شایعه عجیب‌وغریب گوشی پپسی واقعیت دارد. در حال حاضر مشخصات کمی از این دستگاه به بیرون درز کرده است.
۱۳۹۴/۷/۲۰

چند روز پیش شایعه‌ای درباره گوشی هوشمند پپسی منتشر شد. حساب شبکه اجتماعی Weibo و چندین شایعه مختلف مهر تاییدی بر این موضوع زدند و اکنون بعضی مشخصات این دستگاه لو رفته است. در عین ناباوری باید گفت این محصول صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل دارد. تراشه مدیاتک MT6592 و حافظه رم 2 گیگابایتی اعضای تیم پردازشی گوشی هوشمند پپسی هستند.

 

image

 

طبق همین شایعات، حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت است، البته هنوز مشخص نیست که از کارت‌ حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند یا خیر. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی است و دوربین دومش هم 5 مگاپیکسلی.
اندروید 5.1 به گوشی پپسی قدرت می‌بخشد و انتظار می‌رود باتری 3000 میلی‌آمپری به این گوشی کمک کند که در طول روز انرژی داشته باشد. در شایعات آمده است که این گوشی 20 اکتبر و طی مراسمی در پکن رونمایی می‌شود. احتمالا تلفن هوشمند پپسی تنها در چین عرضه می‌شود.
مشخص است که پپسی به‌تنهایی برای ساخت این گوشی اقدام نکرده. بازی کردن نقش حامی مالی و کمک گرفتن از یکی از تولیدکنندگان چینی برای ساخت این محصول روایت بهتری است که می‌شود قبولش کرد.
اما سوال اینجاست: چرا کمپانی پپسی قصد دارد گوشی هوشمند بسازد؟! نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع: Tech Radar

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

آرش

۱۳۹۴/۷/۲۰
داستان بازی پپسی من شده
سیاست جدیدی نیست

عماد

۱۳۹۴/۷/۲۰
از این به بعد می ریم مغازه می گیم آقا یه پپسی بده؛ طرف می گه هوشمند یا گازدارش؟

yh

۱۳۹۴/۷/۲۰
قدرت تبلیغاتی که در حال حاضر یک اسمارت فون داره هیچ چیزی نداره... نه تلویزیون نه روزنامه نه اینترنت و نه بیلبورد تبلیغاتی.... مثلا الان پپسی چندین ساله نوشابه میزنه ولی اکر یکی از سازندگان تلفن هوشمند شروع به تولید و فروش نوشابه کنه(مثلا اپل) چندین برابر بیشتر از پپسی فروش خواهند داشت چون نفوذ و تبلیغاتی که اونا از راه تولید اسمارت فونها تو چند سال بدست آوردن پپسی تو چند دهه هم نتوسنته بدست بیاره ... ولی الان اگر همین کمپانی تلفن هوشمند با کیفیت تولید کنه و تو ویترین مغازه ها و دست مردم بیاد(نیازی هم نیست که فروش بالایی داشته باشه همین که حس مدرن بودن بده بسده)از فردا میبیند تو سوپر مارکت مردم بیشتر نوشابه پپسی میخرن تا نوشابه های دیگه :)))) از طرفی هم یک تبلیغات سود آوره نه صرفا هزینه بر :دی