خانهاخبار
سامسونگ رسما نسل دوم ساعت هوشمند Gear S را معرفی کرد

سامسونگ رسما نسل دوم ساعت هوشمند Gear S را معرفی کرد

سامسونگ ماه گذشته در جریان کنفرانس معرفی گلکسی نوت ۵ از ساعت هوشمند جدید خود یعنی Gear S2 نیز رونمایی کرده بود و امروز این ساعت را در ۲ مدل رسما معرفی کرد.
۱۳۹۴/۶/۱۰

سامسونگ رسما ساعاتی پیش نسل جدید ساعت هوشمند خود را، که خیلی‌ها منتظرش بودند، معرفی کرد. این پرچم‌دار سامسونگ در دنیای ساعت‌ها حاشیه‌هایی چرخان به دور نمایشگر دارد و سیستم عامل آن نیز Tizen OS است. همان‌طور هم که در خبرها داشتیم، ساعت جدید سامسونگ در دو نسخه در نمایشگاه IFA در معرض نمایش قرار می‌گیرد: Gear S2 و Gear S2 Classic.

 

image

 

نسخه تقریبا اسپورت‌تر Gear S2 بدنه‌ای آلومینیومی به رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری دارد و بند آن نیز هم‌رنگ بدنه‌اش است. در طرف دیگر مدل کلاسیک قرار دارد که بدنه‌ای مشکی‌رنگ و بند چرمی به رنگ بدنه دارد. مدل کلاسیک از نظر اندازه نیز کمی کوچک‌تر از مدل معمولی Gear S2 است.

 

image

 

می‌رسیم به مشخصات سخت‌افزاری. Gear S2 پردازنده‌ یک گیگاهرتزی و دوهسته‌ای درون خود دارد. ۵۱۲ مگابایت حافظه رم نیز، مانند دیگر ساعت‌های هوشمند بازار، در این محصول گنجانده شده و حافظه داخلی این ساعت ۴ گیگابایتی است. نمایشگر این دستگاه نیز ۱.۲ اینچی و کاملا دایره‌ای‌شکل است و رزولوشن آن برابر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل تعیین شده. با کمی ضرب‌وتقسیم به عدد ۳۰۲ پیکسل در هر اینچ برای نمایشگر دستگاه می‌رسیم که عدد بسیار خوبی است. 

 

image

 

از نظر ارتباطی، گیر اس۲ یک چیپست وای‌فای با پشتیبانی از استانداردهای 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه ۴.۱ و NFC دارد. همچنین نسخه دیگری از این ساعت وجود دارد که از شبکه مخابراتی 3G و سیم‌کارت e-SIM پشتیبانی می‌کند.

گیر اس۲ در بدنه‌ای به ابعاد ۴۲.۳ × ۴۹.۸ × ۱۱.۴ میلی‌متر و وزن ۴۷ گرم قرار گرفته است. مدل کلاسیک، همان‌طور که گفتیم، کمی کوچک‌تر است و در بدنه‌ای به ابعاد ۳۹.۹ × ۴۳.۶ × ۱۱.۴ میلی‌متر و وزن ۴۲ گرم قرار دارد. باتری هر دو مدل ۲۵۰ میلی‌آمپر حجم دارد و انتظار می‌رود کاربر را ۲ تا ۳ روز همراهی کند. نسخه‌ای از ساعت که از 3G پشتیبانی می‌کند باتری حجیم‌تر ۳۰۰ میلی‌آمپری را در ابعادی به اندازه ۴۴ × ۵۱.۸ × ۱۳.۴ میلی‌متر و وزن ۵۱ گرمی جای داده است.

نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید سامسونگ چیست؟ آیا سامسونگ با Gear S2 و Gear S2 Classic می‌تواند به جنگ اپل واچی برود که توانسته اپل را دومین تولیدکننده محصولات پوشیدنی کند؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۶/۱۱
سالی 20 تا ساعت معرفی میکنه فروش همش تو سال به اندازه یه مدل اپل واچ تو یه ساعت هم نیست

Arian

۱۳۹۴/۶/۱۰
اقا کی میاد تو بازار قیمت هردو مدل چنده زمانی که اومد سریع میهرم کلاسیکو خیلی باحاله
کسی از قیمتش خبر نداره

Mahan

۱۳۹۴/۶/۱۰
Aliye ..... Gheymatesh chandeee?