خانهاخبار
انتشار رندرهای جدید از گلکسی نوت ۵ با کیس‌های شرکت Ulak

انتشار رندرهای جدید از گلکسی نوت ۵ با کیس‌های شرکت Ulak

شرکت Ulak، برای آن که خود را همپای فناوری نگه دارد و توجه کاربران را نیز به خود جلب کند، در تصاویر جدیدی فبلت گلکسی نوت ۵ سامسونگ را در لباس کیس‌های خود به تصویر کشیده است.
۱۳۹۴/۵/۲۱

یکی از نخستین کارهایی که کاربران پس از خرید گجت جدید انجام می‌دهند خرید کیس محافظ برای آن است. در شرایطی که مثلا گوشی‌های هوشمند رده‌بالا قیمت‌های میلیونی پیدا کرده‌اند، منطقی نیست که آنها را بدون هیچ محافظی حمل کنیم. محافظت مناسب از گجت خریداری‌شده نه‌تنها عمر دستگاه را برای استفاده شخصی بالا می‌برد، بلکه، با جلوگیری از آسیب‌دیدن وسیله، مانع از کاهش ارزش مادی دستگاه تا روز فروش آن به‌شکل دست‌دوم می‌شود.

شرکت‌های تولیدکننده محافظ و وسایل جانبی حضور فعالی در بازار دارند و در مقاطع مختلفی با اقدامات تبلیغاتی خود برای جلب توجه خریداران گوشی‌های هوشمند آینده تلاش می‌کنند. Ulak یکی از کمپانی‌های سرشناس در زمینه تولید کیس و محافظ برای گجت‌های هوشمند است. تولیدات مخصوص آیفون ۶ این شرکت توجه وب‌سایت‌های مختلف فناوری را جلب کرد و با اقبال خوب کاربران نیز مواجه شد.

Ulak، برای آن که خود را همپای فناوری نگه دارد و توجه کاربران را نیز به خود جلب کند، در تصاویر جدیدی فبلت گلکسی نوت ۵ سامسونگ را در لباس کیس‌های خود به تصویر کشیده است. جالب اینجاست که این اتفاق در شرایطی رخ داده که گلکسی نوت ۵ حتی معرفی نیز نشده. Ulak، با تکیه بر اخبار و شایعات چند ماه اخیر، تصاویری خیالی و رندرشده از گوشی‌ای تولید کرده است که فعلا به‌عنوان گلکسی نوت ۵ شناخته می‌شود. سپس تصاویر دیجیتالی کیس‌هایی را به آن افزوده که برای این مدل ساخته است. حاصل کار همین تصاویری شده است که در این مطلب می‌بینید: گلکسی نوت ۵ رندرشده با کیس‌های Ulak.

 

image

 

طبیعتا هدف Ulak از این کار شناساندن خود به‌عنوان یکی از نخستین شرکت‌هایی است که برای پرچم‌دار آینده سامسونگ در رده فبلت کیس و محافظ تولید کرده‌اند. اما، جدا از جنبه تبلیغاتی کار، دیدن تصاویر ممکن است برای کسانی هم جذاب باشد که در اندیشه خرید یا صرفا کسب اطلاعات در مورد گلکسی نوت ۵ هستند. وقتی شرکتی با این اعتبار پیش از معرفی رسمی فبلت مذکور دست به چنین کاری می‌زند، نمی‌توان به‌سادگی از خیر تصاویر گذشت و آنها را خیالی و غیرواقعی دانست. هر چه باشد، اینها کیس‌هایی‌اند که نهایتا در عمل هم گلکسی نوت ۵ را در برخواهند گرفت. از این رو برای تصاویر منتشرشده اعتبار بالایی می‌توان قائل شد.

 

image

 

البته اگر همچنان به دنبال اخبار و تصاویر رسمی گلکسی نوت ۵ هستید، باید اندکی دیگر نیز صبر کنید. فاصله تا موعد معرفی این گجت از چند ماه و هفته و روز گذشته و تنها به چند ساعت رسیده است. به‌زودی مطلع خواهیم شد که آیا آنچه Ulak و سایر شرکت‌ها تحت عنوان طراحی گلکسی نوت ۵ مقابل دیدگان عموم قرار داده‌اند واقعا معتبر است یا نه. برای مطلع‌شدن از این موضوع در وبلاگ‌نویسی زنده جی‌اس‌ام از مراسم سامسونگ با ما همراه باشید.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sajjad

۱۳۹۴/۵/۲۱
درسته که استفاده بدون کیس لذت خیلی بیشتری داره ولی بدون استفاده از کسی و کاور احتکال آسیب به گوشی زیاده!اینش.ری با خیال راحتتری میشه از گوشی استفاده کرد.

Kiarash

۱۳۹۴/۵/۲۱
به نظر من که استفاده از کیس مسخره اس
طرف خدا تومن برا گوشی پول میده که ظریف و نازک و خوش دست باشه بعد یه کیس میندازه روش گوشی میشه 2 کیلو و بد دست
درست نگهداری کنی نیاز به این لوس بازیا نیست