خانهاخبار
مشکلات نرم افزاری لومیا 925 و لومیا 1020

مشکلات نرم افزاری لومیا 925 و لومیا 1020

جی اس ام: مایکروسافت در نظر دارد یک بروزرسانی جدید برای گوشی های لومیا 925 و لومیا 1020 جهت رفع مشکل فریز کردن و هنگ کردن ناگهانی این دستگاه ها منتشر کند. طبق برخی گزارشات، کاربران این گوشی ها از زمانی که تلفن همراه خود را به ویندوزفون 8.1 بروز کرده اند گوشی هوشمندشان، در برخی موارد به شکل ناگهانی هنگ می کند و یا ری استارت می شود.
۱۳۹۳/۹/۳

جی اس ام: مایکروسافت در نظر دارد یک بروزرسانی جدید برای گوشی های لومیا 925 و لومیا 1020 جهت رفع مشکل فریز کردن و هنگ کردن ناگهانی این دستگاه ها منتشر کند. طبق برخی گزارشات، کاربران این گوشی ها از زمانی که تلفن همراه خود را به ویندوزفون 8.1 بروز کرده اند گوشی هوشمندشان، در برخی موارد به شکل ناگهانی هنگ می کند و یا ری استارت می شود. البته این مشکلات مختص به بعد از آپدیت به ویندوزفون 8.1 نیستند و برخی این مشکلات را از ابتدا با لومیا 925 و لومیا 1020 داشته اند.

اما اخیرا آقای Kevin Lee یکی از اعضای شرکت مایکروسافت در این باره گفته است: 

"از ابتدای ماه September گزارش های زیادی از کابران گوشی های لومیا 925 و 1020 درباره هنگ کردن دستگاه هایشان دریافت کردیم. در طول دو ماه گذشته ما به دنبال اطلاعات بیشتری درباره این موضوع بوده ایم تا این مشکل را به صورت سیستماتیک حل کنیم. مشخص شد که این مشکل در هنگام عملکرد تنظیم کننده قدرت بوده که با ترکیب شدن با یک سری عوامل دیگر، مانع از عملکرد صحیح پردازنده شده و در نتیجه آن، دستگاه ری استارت می شود."

 

image

 

طبق خبر های رسیده از شرکت مایکروسافت، ردموندی ها پیش از اینکه کاربران گزارش این مشکل را به این شرکت بدهند، مهندسان این شرکت، خود از آن آگاه بودند. خوشبختانه به زودی در طی هفته های آتی شرکت مایکروسافت یک بروزرسانی برای سیستم عامل این دستگاه منتشر خواهد کرد که به واسطه آن این مشکلات حل خواهند شد.

منبع: Windows Phone Central

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (50 نظر)

ferferak

۱۳۹۶/۳/۱۹
سلام مدل گوشیم لومیا 925 هست مدام هنگ میکنه دیشب هنگ کرد خاموش شد دیگه روشن نمیشه حتی سیف ریست هم جواب نمیده چیکارش کنم؟

omid

۱۳۹۵/۹/۸
گوشیم لومیا 925 بعد از چند سال دیروز یهو خاموش شد دیگه روشن نشد ! دکمه پاور و فلش پایینم میزنم واکنشی نشون نمیده ! راه حلی دارین ؟

aram

۱۳۹۵/۲/۵
سلام من لومیا 640 lte دارم ولی از تلگرام نمیتونم اهنگیو سیو کنم چیکا باید بکنم؟

aram

۱۳۹۵/۱/۲۴
سلام من لومیا 640 lte دارم ولی از تلگرام ک آهنگ دانلود میکنم سیو نمیشه تو لیستای موزیکم نیس چیکا باید بکنم؟

سعید

۱۳۹۴/۱۲/۱۶
سلام اقا محمد میخواستم بدونم مشکل گوشیتون حل شد چون من هم به این مشکل برخوردم اگه حل شده منم راهنمایی کنیدممنون