خانهاخبار
شایعه ای جدید پیرامون آیفون 6، قابلیت لمس المان ها بر روی صفحه نمایش

شایعه ای جدید پیرامون آیفون 6، قابلیت لمس المان ها بر روی صفحه نمایش

: در حالیکه کمتر از دو ماه تا معرفی آیفون 6 باقی مانده است، شایعات پیرامون این محصول اپل همچنان ادامه دارد. آخرین شایعه پیرامون آیفون 6 حکایت از نوآوری جدید اپل می دهد که در این پست به آن می پردازیم.
۱۳۹۳/۴/۲۱

: در حالیکه کمتر از دو ماه تا معرفی آیفون 6 باقی مانده است، شایعات پیرامون این محصول اپل همچنان ادامه دارد. آخرین شایعه پیرامون آیفون 6 حکایت از نوآوری جدید اپل می دهد که در این پست به آن می پردازیم.

 

image

 

بر طبق این شایعه که از سوی یک منبع چینی نقل شده است، این احتمال وجود دارد که المان ها در آیفون 6 زیر دست شما حس شوند. این بدین معنی است که شما در هنگام تایپ بر روی کیبرد آیفون همان حسی را خواهید داشت که در کیبرد گوشی های قدیمی داشته اید و تک تک دکمه ها را می توانید حس کنید. ضمنا زمانی که قصد دارید آیکونی را جا به جا کنید، آن آیکون را زیر انگشت خود حس خواهید کرد. 

اما این تکنولوژی که Haptics نام دارد، صفحه نمایش را قادر می سازد تا به رفتارهای کاربر پاسخ بگوید. هنوز از جزئیات این تکنولوژی جدید و احتمال حضور آن در آیفون 6 خبری منتشر نشده است اما به نظر می رسد اپل قصد استفاده از Haptics را بر روی آیفون 6 دارد. 

 

image

 

سال گذشته سامسونگ قراردادی با یکی از کمپانی هایی که در راستای این تکنولوژی گام بر می دارند منعقد کرد و حالا به نظر می رسد رقابت اپل و سامسونگ در آینده ای نزدیک بر سر تکنولوژی Haptics خواهد بود. 

اپل هنوز هیچ کدام از شایعات پیرامون آیفون 6 را رد و تایید نکرده است و بعید به نظر می رسد در فاصله زمانی باقی مانده تا کنفرانس معرفی آیفون 6 خبری از سوی اپل پیرامون این محصول منتشر شود. به نظر شما این تکنولوژی تا چه حد مفید خواهد بود؟ آیا ترجیح می دهید کیبرد گوشی خود را زیر دستانتان لمس کرده تا بدون نگاه کردن به صفحه گوشی قادر به تایپ باشید؟ 

 

منبع : iPhone News Updated

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
لذت بردن از یه رویای زیبا به نام آی او اس بهتر از زجر کشیدن از یه واقعیت زشت به نام اندروید دوست عزیز ;-)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۴
سلام، در پاسخ دوستمون که گفته اپل کیفیت بازیو آورده پایین: داداش بهتره یه کم اطالاعاتتون در زمینه نرم افزار مخصوصا طراحی و تولید بزی رو بالا ببرید. اولانه اپل و نه هیچ کمپانی دیگه ای به لحاظ قوانین توسعه نرم افزاری مجاز به انجام چنین کاری نیست، اپل فقط میتونه بازی یا هر نرم افزار دیگه ای که توسط یه شرکت مستقل واسه پلتفرم آی او اس طراحی شده رو از نظر امنیتی چک کنه و اجازه انتشار در اپ استورو بهش بده، ثانیا گفتی که اندروید بازی میزنه که چنین است و چنان!!! اولا اندروید خودش یه شرکت نیست که بازی بزنه! خودش محصول یه شرکته به نام گوگل! پس وقتی یه نرم افزار باشه ماهیت فیزیکی نداره که خودش گیم یا اپلیکیشن طراحی کنه! ثالثا تکنولوژی که بحثش شد ممکنه روی آیفون 6 نباشه بحث من در مورد بودن یا نبودن او نیست چون ممکنه اصلا توجیح اقتصادی نداشته باشه! بحث در مورد توانایی ساخت همچین تکنولوژیه، رابعا شما در مورد پر ارزشترین شرکت صنعت آی تی میتونی یه نگاهی به ارزش پایه سهام شرکت اپل در بورس های بین المللی بندازی تا متوجه بشی که چرا میگن اپل با ارزش ترین شرکت صنعت آی تی دنیاس. دوست خوبم اندکی تامل سپس نظر :-)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۲
Akhe azize dele man Ghashaaang bekhuun Neveshte samsung ghardadesh o faskh karde 1 sale piish Bad hanoozam miay migii copy bardarii

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۲
آهان پس در توانایی سامسونگ هست ولی اپل نمیتونه!! بسیار جالبه !!دوست عزیز متن رو با دقت بخونید، اپل کار بر روری این تکنولوژی رو با تکیه بر دانش و توانایی مهندسین خودش شروع کرده اماسامسونگ با یک شرکت ثالث برای تحقیق و توسعه روی این تکنولوژِی قرارداد بسته، در ثانی اگرم هر دو شرکت از این تکنولوژی استفاده کنن شما از همین الان مطمئن باش کیفیت و نحوه عملکرد اپل بسیار بهتر از دیگران خواهد بود همینطور که تا الان بوده یه مقایسه کوچولو بین تاچ آیدی اپل و دیگران بفرمایید. اندکی تامل :-)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۲۲
منظورش لرزش نیست. منظور برجستگیه دکمه هاست که حس میکنی دکمه رو لمس کردی. که البته بنظر من چیز جالبی نیست