خانهاخبار
موتورولا از گوشی موتو G64 به همراه باتری ۶٫۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد

موتورولا از گوشی موتو G64 به همراه باتری ۶٫۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد

شرکت موتورولا پس از معرفی دو گوشی جدید سری موتو اج ۵۰، از محصول میان رده موتو G64 نیز رونمایی کرد.

۱۴۰۳/۱/۲۸

گوشی مقرون به صرفه موتورولا G64 که چندی پیش شاهد انتشار مشخصات فنی آن توسط این شرکت بودیم؛ سرانجام به طور رسمی معرفی شد. موتو G64 نقش نخستین گوشی عرضه شده به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۵ را دارد و با سیستم عامل اندروید ۱۴ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

moto g64 1.jpg

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. در بخش دوربین، شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۸ درجه در این محصول اقتصادی هستیم. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

یکی از نقاط قوت موتورولا موتو G64، باتری ۶٫۰۰۰ میلی آمپری این محصول بوده که ظرفیت آن به میزان ۲۰ درصد از اکثر گزینه‌های بازار بیشتر است. 

این گوشی همچنین از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند و یک شارژر ۳۳ واتی درون جعبه آن قرار گرفته است. 

از جمله دیگر قابلیت‌های این محصول، می‌توان به سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور، پورت USB-C، درگاه کارت‌های حافظه microSD، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، اسپیکر‌های استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس و گواهی IP52 جهت مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار اشاره کرد.

moto g64 2.jpg

موتورولا موتو G64 در رنگ‌های سبز، آبی و بنفش قابل تهیه خواهد بود. 

نسخه پایه این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمتی معادل با ۱۸۰ دلار را دارد و در سوی دیگر، نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ۲۰۵ دلار روانه بازار می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)