خانهاخبار
چطور زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

چطور زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

شروع و یادگیری زبان انگلیسی کار بسیار ساده و راحتی است که باید با برنامه‌ریزی مشخصی همراه باشد. برای یادگیری زبان انگلیسی باید زمان مشخصی را به آموزش و تمرینات روزانه اختصاص داد.

۱۴۰۳/۱/۲۷
1.jpg

همچنین هدف از یادگیری زبان انگلیسی را قبل از شروع دروه‌های مختلف باید مشخص کرد. مسیر شروع یادگیری زبان انگلیسی بسیار لذت‌بخش است و در حال حاضر روش‌های بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم به سوال «چطور زبان انگلیسی را شروع کنیم» پاسخ دهیم و روش‌ها و منابع مختلف یادگیری زبان انگلیسی را مرور خواهیم کرد. برای آشنایی با روش‌های آموزشی زبان انگلیسی، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

نرم‌افزارهای آموزشی؛ یکی از روش‌های نوین یادگیری زبان انگلیسی

یکی از جدیدترین روش‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی زبان انگلیسی است. در حال حاضر برنامه‌های زیادی برای گوشی‌های اندروید و IOS موجود است که به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزشی زبان انگلیسی در این بین، برنامه دولینگو است. نرم‎‌افزار پرطرفدار دولینگو در نسخه‌های وب، اندروید و IOS منتشر شده است که کلیه کاربران به‌صورت رایگان می‌توانند از امکانات این برنامه استفاده کنند.

محیط کاربری برنامه دولینگو بسیار جذاب است و همین موضوع موجب شده تا به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزشی زبان انگلیسی با بیش از 500 میلیون کاربر تبدیل شود. آموزش‌های دولینگو همراه با تمرین‌ها و تصاویر بسیار جذاب است.

برای سرعت بخشیدن به پروسه آموزش و یادگیری، توصیه می‌کنیم، روزانه بین 20 تا 30 دقیقه از این برنامه کمک بگیرید.

2.jpg

در نظر داشته باشید در کنار استفاده از برنامه دولینگو از آموزش آنلاین زبان غافل نشوید. آموزش‌های آنلاین زبان انگلیسی، موجب تسلط بهتر بر قواعد و قوانین زبان انگلیسی می‌شود.

تماشای فیلم و سریال؛ راهکاری برای شروع و یادگیری زبان انگلیسی

مشاهده فیلم و سریال به عنوان یک سرگرمی ارزان و در دسترس شناخته می‌شود که بسیاری از زبان‌آموزان علاقه بسیاری به این تفریح و سرگرمی دارند. تصور کنید با تماشای فیلم و سریال‌های محبوبتان، زبان انگلیسی را نیز یاد بگیرید.

بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها هستند که برای زبان‌آموزان تازه‌کار مناسب‌اند. توصیه می‌کنیم به‌صورت روزانه زمان اندکی را به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های انگلیسی‌زبان اختصاص دهید.

البته توجه داشته باشید برای اثربخشی و درک بهتر زبان انگلیسی، حتما از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید.

زمانی که فیلم و سریال‌های خارجی را با زیرنویس انگلیسی مشاهده می‌کنید، با املا درست و تلفظ کلمات مختلف به‌خوبی آشنا خواهید شد.

همچنین با تماشای فیلم و سریال‌های انگلیسی با قواعد، قوانین و افعال مختلف زبان انگلیسی آشنا می‌شوید.

در نظر داشته باشید در کنار استفاده از منابع مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی، حتما از کلاس زبان انگلیسی نیز کمک بگیرید. با در اختیار داشتن استاد با تجربه زبان انگلیسی، پروسه یادگیری را سریع‌تر طی خواهید کرد.

شنیدن پادکست‌های انگلیسی؛ روشی برای شروع و یادگیری زبان انگلیسی

بسیاری از افراد علاقه بسیاری به شنیدن پادکست دارند و زمان مناسبی از برنامه روزانه خود را به پادکست اختصاص می‌دهند.

در رابطه با سوال «چطور زبان انگلیسی را شروع کنیم» باید عنوان کنیم که یکی از روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، شنیدن پادکست‌های مختلف انگلیسی است. پادکست‌های آموزشی بسیاری در این زمینه وجود دارد که موجب افزایش دایره لغات و یادگیری بهتر زبان می‌شود.

برخی از پادکست‌های آموزشی انگلیسی، فایل‌های تمرینی نیز دارند که بعد از شنیدن پادکست می‌توانید تمرینات مربوط به هر قسمت را حل کنید.

در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی، توصیه می‌کنیم مقاله منتشر شده در بلاگ اُتیچر با عنوان زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم را مطالعه کنید. در این مقاله ترفندهای مختلف در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی از صفر عنوان شده است.

یادگیری و تمرین زبان انگلیسی با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

همه ما برخی از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های خبری را روزانه دنبال می‌کنیم و در مورد موضوعات مختلف با دوستانمان در پلتفرم‌های مختلف در ارتباط هستیم.

جالب است بدانید از طریق دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌توانیم دایره لغات زبان انگلیسی را افزایش دهیم.

پیشنهاد می‌کنیم کانال‌های خبری مورد علاقه خود را دنبال کنید و در فروم‌های مختلف فعالیت‌تان را آغاز کنید. با انجام چنین کاری به‌صورت روزانه، با کلمات و اصطلاحات جدیدی آشنا می‌شوید.

3.jpg

یادگیری زبان انگلیسی با حضور در کلاس‌های آنلاین پلتفرم زبان اُتیچر

در این مقاله به سوال «چطور زبان انگلیسی را شروع کنیم» پاسخ دادیم و روش‌های مختلف یادگیری زبان انگلیسی را شرح دادیم.

یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی، حضور در کلاس‌های آنلاین زبان است. پلتفرم زبان اُتیچر سال‌ها است در زمینه آموزش آنلاین زبان انگلیسی فعالیت می‌کند و تاکنون 26 هزار دانشجو از خدمات آموزشی اُتیچر استفاده کرده‌اند.

در این پلتفرم 12 زبان خارجی توسط 500 استاد متخصص تدریس می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات آموزشی زبان اُتیچر به نشانی oteacher.org مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)