خانهاخبار
نسخه «ددپول» پوکو F6 احتمالا عرضه می‌شود!

نسخه «ددپول» پوکو F6 احتمالا عرضه می‌شود!

گوشی جدید برند پوکو احتمالا به عنوان نسخه بازار جهانی گوشی ردمی توربو ۳ معرفی و عرضه خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۲۶

شیائومی اخیرا از میان‌رده پرمیوم جدید خود موسوم به ردمی توربو ۳ رونمایی کرد که به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز است. این گوشی در حال حاضر تنها برای بازار چین عرضه شده ولی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که ردمی توربو ۳ به زودی و تحت برند پوکو روانه بازارهای جهانی می‌شود.

تا به امروز، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که ردمی توربو ۳ با نام پوکو F6 در اختیار بازارهای جهانی قرار می‌گیرد. اخیرا نیز گوشی پوکو با دو شناسه مدل متعلق به بازارهای جهانی و هند در پایگاه اطلاعاتی IMEI دیده شد. 

پوکو f6

حالا به تازگی مدارک جدیدی کشف شده که به شناسه مدل بازار هند گوشی ردمی توربو ۳ و همچنین نام پوکو F6 اشاره دارد. به علاوه، در پایگاه پایگاه کد سیستم‌عامل HyperOS نام «Poco F6 Deadpool Edition» ثبت شده است. 

فیلم «ددپول» اثری شناخته‌شده و محبوب است که در ژانر اکشن و کمدی قرار می‌گیرد. حالا به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با عرضه نسخه ددپول پوکو F6، توجه کاربران بیشتری را به سوی دستگاه خود جلب کند.

نسخه ددپول پوکو F6

متاسفانه هیچ اطلاعاتی پیرامون نسخه ددپول پوکو F6 وجود ندارد ولی انتظار داریم که این مدل خاص از مشخصات فنی مشابه پوکو F6 استاندارد بهره ببرد. همچنین شایعه شده که پوکو F6 در ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

مشخصات فنی ردمی توربو ۳

میان‌رده قدرتمند شیائومی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. سیستم دوربین این گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی فوق عریض است. برای ثبت تصاویر سلفی، این دستگاه از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

ردمی توربو ۳

قلب تپنده ردمی توربو ۳ تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه است که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. از دیگر مشخصات فنی گوشی ردمی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۹۰ واتی، سیستم خنک‌کننده پیشرفته، اندروید ۱۴ (HyperOS) و قابلیت هوش مصنوعی برای حذف عناصر ناخواسته از تصاویر اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)