خانهاخبار
موتورولا اج ۵۰ اولترا در تصاویر رندری دیده شد

موتورولا اج ۵۰ اولترا در تصاویر رندری دیده شد

در حالی که تصور می‌شد اج ۵۰ پرو بهترین گوشی این برند برای سال ۲۰۲۴ باشد، ظاهرا موتورولا در حال توسعه یک گوشی پرمیوم است که در تصاویری رندری دیده شده است.

۱۴۰۳/۱/۱۰

موتورولا اخیرا تایید کرد که قصد دارد در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین) از یک گوشی هوشمند به نام موتورولا اج ۵۰ پرو رونمایی خواهد کرد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه مجهز است و قرار است میان‌رده پرمیوم این برند برای سال ۲۰۲۴ باشد.

در ابتدا، تصور می‌شد که موتورولا اج ۵۰ پرو به عنوان بهترین گوشی موتورولا عرضه می‌شود ولی امروز گزارشی منتشر شد مبنی بر این که این برند در حال توسعه یک گوشی پرمیوم به نام موتورولا اج ۵۰ اولترا است. به علاوه، رندرهای این گوشی نیز در دسترس قرار گرفته است. 

Motorola Edge 50 Ultra

موتورولا اج ۵۰ اولترا ظاهرا با تراشه اسنپدراگون 8s‌ نسل سه عرضه خواهد شد که به تازگی توسط کوالکام معرفی شده است. این تراشه نسخه ضعیف‌تر اسنپدراگون ۸ نسل سه به شمار می‌رود ولی همچنان با مشخصات فنی قابل توجهی همراه شده است. 

Motorola Edge 50 Ultra

در نگاه اول، موتورولا اج ۵۰ اولترا از زبان طراحی موتورولا اج ۵۰ پرو بهره می‌برد. البته ماژول دوربین پرچمدار موتورولا طراحی متفاوتی دارد و از اندازه بزرگ‌تری برخوردار شده است. البته با توجه به ماهیت این دستگاه به عنوان یک محصول پرچمدار، ماژول موتورولا اج ۵۰ اولترا به دلیل بهره‌مندی از دوربین‌های بهتر مقداری بزرگ است. 

Motorola Edge 50 Ultra

نمایشگر موتورولا اج ۵۰ اولترا از حاشیه‌های فوق نازک و لبه‌های خمیده بهره می‌برد که ظاهر جذابی را به دستگاه بخشیده‌اند. مطابق انتظار، دوربین سلفی گوشی نیز در ناچ حفره قرار گرفته است. رندرهای موتورولا اج ۵۰ اولترا تایید کرده‌اند که این پرچمدار در سه رنگ هلویی، مشکی و بژ عرضه می‌شود.

از نظر مشخصات فنی، پرچمدار موتورولا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.4، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ تا ۵ برابری بهره خواهد برد. نمایشگر اولد دستگاه نیز از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی خواهد کرد.

Motorola Edge 50 Ultra

انرژی موردنیاز موتورولا اج ۵۰ اولترا توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ باسیم ۱۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برای استحکام بیشتر، ظاهرا فریم میانی دستگاه از جنس فلز خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)