خانهاخبار
رندرهای بیشتر پیکسل 8a را با ظاهر رسمی‌تر تماشا کنید

رندرهای بیشتر پیکسل 8a را با ظاهر رسمی‌تر تماشا کنید

مدتی است که طبق معمول قبل از عرضه رسمی یک محصول از گوگل، شاهد اطلاعات و تصاویر افشا شده از آن هستیم؛ و البته با نزدیک‌تر شدن به رونمایی از آن، کیفیت تصاویر و اطلاعات به بیرون درز کرده بالاتر می‌رود.

۱۴۰۳/۲/۸

به نظر می رسد تقریبا باید هر روز شاهد یک موضوع لو رفته جدید از گوگل پیکسل 8a باشیم، البته با توجه به رویه‌ای که از گوگل سراغ داریم و با نزدیک شدن به رونمایی رسمی این گوشی مورد انتظار در جریان کنفرانس توسعه دهندگان I/O گوگل که در ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود، این قضیه کاملا طبیعی است. در روزهای اخیر شاهد ظاهر رسمی این گوشی بوده‌ایم اما تصاویر آن بسیار کم بوده است. رندرهای تار، بعد از آن کمی با کیفیت بهتر، سپس در تصاویر دستی و حتی یک ویدیو، اما امروز رندرهای زیاد و متنوع در رنگ‌های مختلف را داریم که البته رسمی‌تر هم هستند.

 

تصاویر امروز توسط افشاگر معروف ایوان بلاس، با نام مستعار evleaks@ منتشر شده است. بدیهی است که هیچ چیز جدیدی در این عکس‌ها وجود ندارد، زیار طراحی پیکسل 8a چندین بار تایید شده است، اما می‌توانیم کمی بیشتر به گوشی مورد انتظار گوگل نگاه کنیم.

 

پیکسل 8a در چهار رنگ عرضه خواهد شد: خلیجی (آبی)، نعنایی (سبز کم‌رنگ)، چینی (سفید) و مشکی. هر چهار رنگ در این رندرهای جدید برای لذت تماشا بیشتر شما نشان داده شده است.

 

انتظار می‌رود این گوشی از چیپست تنسور جی ۳ گوگل، همان چیپست درون پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه پایه، استفاده کند. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی اولد ۶٫۱ اینچی فول اچ‌دی پلاس ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اصلی و ۱۳ مگاپیکسل اولترا واید و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۷ واتی خواهد بود و البته از روز اول اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

 

شایعه شده است که پیکسل 8a در دو مدل جداگانه با قیمت بالاتری نسبت به مدل قبلی خود شروع می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)