خانهاخبار
هواوی فری‌بادز 6i به طور رسمی معرفی شد؛ افزایش عمر باتری و بهبود عملکرد نویز کنسلینگ

هواوی فری‌بادز 6i به طور رسمی معرفی شد؛ افزایش عمر باتری و بهبود عملکرد نویز کنسلینگ

شرکت هواوی به تازگی از ایرفون‌های بی‌سیم جدید خود در سری فری‌بادز رونمایی کرده است.

۱۴۰۳/۲/۱۹

شرکت هواوی طی روز گذشته رویدادی را در شهر دبی برگزار کرد که در آن شاهد رونمایی از هواوی واچ فیت ۳، دو لپ‌تاپ جدید برای بازار جهانی و رنگ‌های جدید محصولات پوشیدنی این شرکت بودیم. این شرکت همچنین ایرفون‌های بی‌سیم هواوی فری‌بادز 6i را معرفی کرد که با پیشرفت‌هایی چون افزایش عمر باتری و بهبود عملکرد قابلیت نویز کنسلینگ، گزینه‌ جذابی در برابر نسل پیشین محسوب می‌شوند.

huawei 1.jpg

هواوی الگوریتم جدیدی به نام Intelligent Dynamic ANC 3.0 را برای سیستم نویز کنسلینگ این ایرفون‌ها به کار برده است که شدت عملکرد نویز کنسلینگ را با میزان صدای محیط تطبیق می‌دهد. این ایرفون‌ها همچنین از محفظه خاصی برای ایزوله‌سازی نویز‌ها با فرکانس متوسط و بالا استفاده می‌کنند که عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می‌گذارد.

در بخش مشخصات سخت افزاری، هواوی فری‌بادز 6i همانند نسل پیشین از درایور‌های چهارگانه مغناطیسی استفاده می‌کنند؛ با این وجود، این ایرفون‌ها حالا حجم صدای ۵۰ درصد بالاتری را ارائه می‌دهند و پشتیبانی از پخش صدا به صورت Hi-Res نیز در آنها دیده می‌شود. کیس شارژ این محصول از نظر طراحی دقیقا مشابه نسل پیشین است؛ اما ایرفون‌ها تغییراتی جزئی را به همراه داشته‌اند.

huawei 2.jpg

ظرفیت باتری کیس این محصول حالا به ۵۱۰ میلی آمپر افزایش یافته و حدودا ۲۵ درصد از نسل پیشین بیشتر شده است. در سوی دیگر، ایرفون‌ها همچنان باتری‌های با ظرفیت ۵۵ میلی آمپری را به همراه دارند. فری‌بادز 6i اکنون توان پخش ۵ ساعت محتوا با استفاده نویز کنسلینگ و ۸ ساعت محتوا بدون نویز کنسلینگ و با یک بار شارژ را دارد. برای شارژ کامل کیس این محصول، به حدود ۱۱۰ دقیقه زمان نیاز دارید و شارژ ایرفون‌ها نیز حدود یک ساعت زمان می‌برد.

هواوی فری‌بادز 6i با دریافت گواهی IP54، در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار مقاومت دارد. این ایرفون‌ها با استفاده از بلوتوث ۵.۳، توانایی اتصال به تمامی گوشی‌ها را دارند و کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز می‌توانند با دانلود اپلیکیشن AI Life از اپ گالری هواوی، از تمامی قابلیت‌هایی این محصول مانند جسچر کنترل استفاده کنند.

huawei 3.jpg

این ایرفون‌های بی‌سیم در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش روانه بازار خواهند شد. متاسفانه، شرکت هواوی هنوز اشاره‌ای به زمان عرضه و قیمت جهانی این محصول نداشته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)