خانهاخبار
تصاویر تبلیغاتی پیکسل 8a جزئيات این گوشی را تایید می‌کنند

تصاویر تبلیغاتی پیکسل 8a جزئيات این گوشی را تایید می‌کنند

به تازگی چندین تصویر تبلیغاتی از میان‌رده موردانتظار گوگل فاش شده که خبر از تراشه تنسور G3، قابلیت‌های هوش مصنوعی و ارائه ۷ سال بروزسانی برای این گوشی می‌دهند. 

۱۴۰۳/۲/۸

در حالی که هنوز چندین هفته تا رونمایی از گوشی پیکسل 8a زمان باقی مانده است، روز گذشته چندین تصویر تبلیغاتی از میان‌رده گوگل فاش شد که بخش بزرگی از جزئیات این گوشی را تایید می‌کنند. این تصاویر توسط وبسایت AndroidHeadlines به اشتراک گذاشته شده‌اند.

پشتیبانی نرم افزاری پیکسل 8a

مهمترین ویژگی پیکسل 8a که در تصاویر تبلیغاتی نیز به آن اشاره شده پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت است. در واقع، میان‌رده گوگل به مانند سری پرچمدار پیکسل ۸ تا ۷ سال بروزرسانی سیستم‌عامل و امنیتی را دریافت خواهد کرد.

با توجه به این که پیکسل 8a به طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از سری پیکسل ۸ است، به نظر می‌رسد گوشی موردانتظار گوگل می‌تواند به انتخابی مناسب برای کاربرانی بدل شود که به دنبال یک دستگاه مقرون به صرفه با پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت هستند.

قابلیت‌ های پیکسل 8a

دیگر مشخصات فنی پیکسل 8a که در تصاویر تبلیغاتی ذکر شده‌اند یا همان ویژگی‌هایی هستند که در پیکسل 7a به کار رفته‌اند و یا قابلیت‌های نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند بود که در این گوشی به کار می‌روند. 

تصاویر تبلیغاتی پیکسل 8a تایید می‌کنند که این گوشی به تراشه تنسور G3 مجهز خواهد بود و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی با گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP67 همراه خواهد شد. 

قابلیت های دوربین پیکسل 8a

پیکسل 8a با قابلیت‌هایی مانند Call Assist (تایپ مکالمه صوتی) و Clear Calling (ارائه صدای شفاف و بدون نویز) همراه خواهد شد. ویژگی‌های هوش مصنوعی گوشی گوگل نیز شامل Circle to Search (کشیدن یک دایره به دور یک آیتم و جست‌وجوی آن در گوگل) و خلاصه‌نویسی ایمیل‌ها می‌شوند.

تراشه و باتری پیکسل 8a

در بخش دوربین، پیکسل 8a از قابلیت‌های Best Take (ترکیب چند عکس مشابه برای ارائه بهترین تصویر)، Night Sight (تصویربرداری در شرایط نوری ضعیف) و Audio Magic Eraser (حذف صداهای ناخواسته در ویدئوها) بهره خواهد برد. 

در خبری مشابه، ویدئویی تبلیغاتی نیز از پیکسل 8a فاش شده که تمامی قابلیت‌های ذکر شده و همچنین طراحی این گوشی را تایید می‌کند. 

ویدیو تبلیغاتی پیکسل 8a

تصویری از ویدئوی تبلیغاتی پیکسل 8a

از مشخصات فنی پیکسل 8a می‌توان به نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)