خانهاخبار
گوشی‌های بعدی سری نورد وان پلاس از تراشه‌های اسنپدراگون بهره می‌برند

گوشی‌های بعدی سری نورد وان پلاس از تراشه‌های اسنپدراگون بهره می‌برند

به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند که نسخه‌های جدید سری نورد با تراشه‌های اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه و ۶ نسل یک عرضه خواهند شد.

۱۴۰۳/۲/۸

گوشی‌های سری نورد (Nord) جزو محصولات مقرون به صرفه برند وان پلاس هستند که معمولا مشخصات فنی کارآمد را با قیمتی اقتصادی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در حال حاضر، جدیدترین مدل سری نورد گوشی وان پلاس نورد CE 4 است در اوایل سال جاری معرفی شد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی تراشه‌های به کار رفته در دو مدل موردانتظار سری وان پلاس نورد فاش شده است. 

لیست گوشی‌ های سری وان پلاس نورد

افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که وان پلاس نورد ۴ به تراشه اسنپدرگون ۷ پلاس نسل سه مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، وان پلاس نورد CE 4 لایت نیز احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک بهره خواهد برد. 

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که وان پلاس نورد ۴ به عنوان نسخه بازار جهانی گوشی وان پلاس Ace 3V عرضه خواهد شد. در واقع، وان پلاس Ace 3V نیز به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه مجهز است و در نتیجه عرضه وان پلاس نورد ۴ با این تراشه چندان دور از ذهن نیست.

اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه یک بهبود مهم برای تراشه‌های میان‌رده کوالکام به شمار می‌رود چرا که این سخت‌افزار از پردازنده مرکزی در حد تراشه‌های پرچمدار بهره می‌برد و از قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد نیز پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس نورد ce 4

وان پلاس نورد CE 4

وان پلاس Ace 3V از نمایشگر اولد، باتری حجیم ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۰۰ واتی بهره می‌برد و انتظار داریم که وان پلاس نورد ۴ نیز با مشخصات فنی مشابه همراه شود. متاسفانه در حال حاضر هنوز زمان رونمایی از میان‌رده پرمیوم وان پلاس مشخص نشده است.

تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک جزو تراشه‌های میان‌رده اقتصادی کوالکام است که در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 695 موجود در وان پلاس نورد CE 3 لایت، از بهبودهای برجسته‌ای مانند پردازنده مرکزی قوی‌تر، فرآیند ساخت ۴ نانومتری برای مصرف بهینه انرژی و پردازنده گرافیکی بهتر برخوردار شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)