خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ FE به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

گلکسی اس ۲۴ FE به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

نسل جدید سری گلکسی FE سامسونگ امروز در یک اپراتور انگلیسی لیست شد که خبر از معرفی آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۱۴۰۳/۲/۸

تا به امروز، سامسونگ چندین مدل از سری گلکسی FE را عرضه کرده که نسخه‌های ارزان‌تر سری گلکسی اس به شمار می‌روند. در واقع، این گوشی برخی از ویژگی‌های اصلی سری گلکسی اس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در عین حال با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند.

سامسونگ سال گذشته گوشی گلکسی اس ۲۳ FE را معرفی کرد و در طی سال جاری نیز از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد باید منتظر نسل جدید سری FE سامسونگ باشیم که با نام گلکسی اس ۲۴ FE روانه بازار خواهد شد. 

لیست گلکسی اس ۲۴ اف ای اپراتور انگلیسی

وبسایت RootMyGalaxy به تازگی گزارش داده که گلکسی اس ۲۴ FE در پایگاه اطلاعاتی یک اپراتور انگلیسی به نام EE ثبت شده است. میان‌رده پرمیوم موردانتظار سامسونگ با شناسه مدل SM-7221U لیست شده که ظاهرا مربوط به بازار انگلستان می‌شود.

قبلا نیز شایعات مختلفی پیرامون گلکسی  اس ۲۴ FE در دسترس قرار گرفته بود ولی این گزارش جدید عرضه گوشی سامسونگ را تایید می‌کند. با توجه به قرارگیری محصول جدید سامسونگ در اپراتور EE، عرضه گلکسی اس ۲۴ FE برای بازار انگلستان قطعی است.

گلکسی اس ۲۳ اف ای سامسونگ

سامسونگ هنوز زمان رونمایی از گلکسی اس ۲۴ FE را تایید نکرده و حتی گزارش‌های ضدونقیضی درباره زمان معرفی این گوشی منتشر شده است. براساس گفته اطلاعات مطرح‌شده در چندین گزارش قبلی، گوشی جدید سامسونگ یا در تابستان سال جاری معرفی می‌شود یا رونمایی آن به اواخر سال ۲۰۲۴ و یا اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی موکول خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)