خانهاخبار
جزئیات فنی نمایشگر وان پلاس ۱۳ فاش شد

جزئیات فنی نمایشگر وان پلاس ۱۳ فاش شد

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که پرچمدار وان پلاس به نمایشگر ۶٫۸ اینچی مجهز خواهد شد و از طراحی جدید بهره خواهد برد.

۱۴۰۳/۲/۵

انتظار می‌رود وان پلاس در اواخر سال جاری میلادی از نسل جدید پرچمدار خود موسوم به وان پلاس ۱۳ برای بازار چین رونمایی کند. به نظر می‌رسد پرچمدار وان پلاس جزو اولین گوشی‌های بازار خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه می‌شود.

حالا در حالی که هنوز چندین ماه تا رونمایی از وان پلاس ۱۳ زمان باقی مانده است، به تازگی جزئیات فنی نمایشگر این گوشی موردانتظار فاش شده است.

مشخصات فنی نمایشگر وان پلاس ۱۳

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که وان پلاس ۱۳ از نمایشگر ۶٫۸ اینچی اولد با فناوری LTPO و لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. این نمایشگر احتمالا از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی خواهد کرد و در خود سنسور اثرانگشت اولتراسونیک را جای خواهد داد.

نسل قبلی پرچمدار وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۲ با سنسور اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر عرضه شده است. افشاگر DCS ادعا کرده که وان پلاس در حال آزمایش یک سنسور اثرانگشت اولتراسونیک برای پرچمدار جدید خود است. 

در ادامه گزارش خود، این افشاگر اذعان داشته که وان پلاس ۱۳ برای دستیابی به زوم اپتیکال بالاتر به سنسور پریسکوپی مجهز خواهد شد. 

افشاگر DCS بار دیگر اعلام کرده که وان پلاس ۱۳ با طراحی جدیدی همراه خواهد شد. دو ماه پیش نیز همین افشاگر اذعان داشت که پرچمدار وان پلاس با از طراحی جدیدی برای پنل پشتی بهره خواهد برد که شامل ظاهر تازه ماژول دوربین خواهد شد.

وان پلاس Ace 3V

وان پلاس Ace 3V

در گذشته، برخی از مدل‌های سری Ace و سری پرچمدار وان پلاس با طراحی مشابهی روانه بازار شده‌اند. امسال، غول فناوری چین دو نسخه از سری Ace را معرفی کرد که وان پلاس Ace 3 و Ace 3V نام دارند. 

گوشی وان پلاس Ace 3V از طراحی جدیدی برای ماژول دوربین بهره می‌برد که از طراحی دایره‌ای‌شکل ماژول وان پلاس Ace 3 به شکل قابل‌توجهی متفاوت است. هنوز مشخص نیست که آیا وان پلاس ۱۳ نیز از ظاهر مشابه مدل Ace 3V بهره خواهد برد و یا با زبان طراحی کاملا جدیدی همراه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)