خانهاخبار
باتری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ با مشکل تخلیه سریع و داغ کردن مواجه شده است

باتری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ با مشکل تخلیه سریع و داغ کردن مواجه شده است

کاربران زیادی گزارش کرده‌اند که بروزرسانی جدید سری پیکسل ۶ و ۷ باعث تخلیه باتری و داغ کردن آن می‌شود.
۱۴۰۲/۲/۲۵

گوشی‌های پرچمدار گوگل تا به امروز عملکرد بسیار خوبی در بازار داشته‌اند و توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده‌اند. برای مثال، سیستم دوربین و نرم‌افزار سری پیکسل یکی از برجسته‌ترین ویژگی آن محسوب می‌شود. از آن سو، عمر باتری نیز به نوعی پاشنه آشیل سری پرچمدار گوگل به شمار می‌رود که عملکرد چندان مناسبی ندارد. در این راستا، به تازگی گزارشی ادعا می‌کند باتری سری پیکسل ۶ و ۷ با مشکل تخلیه سریع و داغ شدن مواجه شده است. 

image

طبق این گزارش، بروزرسانی اخیر سری پیکسل ۶ و ۷ ظاهرا مصرف باتری را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. به علاوه، برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که همراه با مشکل تخلیه سریع شارژ، باتری دستگاه از مشکل داغ شدن زیاد نیز رنج می‌برد. 

وبسایت انگجت (Engadget) گزارش داده است یک کاربر در پیغامی که به این وبسایت ارسال کرده اذعان داشته است برنامه Google app باتری گوشی پیکسل ۶ پرو را به سرعت تخلیه می‌کند. همچنین این کاربر شکایت داشته است که مشکل داغ شدن نیز به باتری گوشی خود اضافه شده است. برای حل این مشکل، کاربر بروزرسانی برنامه Google app را حذف کرده است ولی تغییری در شرایط باتری ایجاد نشده است. 

image

با نگاهی اجمالی در شبکه‌های اجتماعی مانند رددیت و توئیتر، می‌توان مشاهده کرد که کاربران زیادی مشکل مشابه‌ای را گزارش داده‌اند که خبر از تخلیه سریع باتری و داغ شدن آن می‌دهد. برای مثال، یک کاربر ادعا کرده است که باتری گوشی او و همسرش در عرض یک ساعت و بدون استفاده از گوشی در حدود ۲۰ درصد تخلیه شده است. کاربر دیگری نیز اعلام کرده است که باتری دستگاه در کنار داغ کردن زیاد به سرعت نیز تخلیه می‌شود. 

در هر دو این گزارش‌ها، بروزرسانی جدید برنامه Google app‌ به عنوان مقصر اصلی معرفی شده است. البته گروهی دیگر از کاربران اعتقاد دارند که برزورسانی ماه May باعث بروز این مشکل شده است. به هر روی، داغ شدن و تخلیه باتری می‌تواند اثر بسیار منفی بر تجربه کاربری بگذارد و حتی به قطعات داخلی گوشی مانند پردازنده آسیب وارد کند. در این راستا، انتظار می‌رود گوگل به زودی برای رفع این مشکل راه‌حلی را اعلام کند و یا بروزرسانی نرم‌افزاری جدید برای سری پیکسل ۶ و ۷ عرضه کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)