خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس پلی استیشن پلاس اعلام شدند

بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس پلی استیشن پلاس اعلام شدند

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان مخصوص سرویس پلی استیشن پلاس در ماه مارس را اعلام کرده است.
۱۴۰۱/۱۲/۸

سرویس پلی استیشن پلاس که برای تجربه بازی‌های آنلاین در کنسول‌های پلی استیشن الزامی است؛ در هر ماه چند بازی رایگان را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به تازگی، شاهد انتشار لیست بازی‌های رایگان این سرویس در ماه مارس هستیم و اینطور که به نظر می‌رسد؛ کاربران پلی استیشن پلاس ماه جذابی را پیش رو دارند. سونی لیست بازی‌های این ماه را طی رویداد State of Play خود اعلام کرده و از روز ۷ مارس (۱۶ اسفند)، این عناوین به طور رایگان در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت.

image

 

بازی‌های رایگان این ماه، شامل سه عنوان Battlefield 2042، Minecraft Dungeons و Code Vein بوده و تمامی اعضای رده‌های اسنشال، اکسترا و پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس، آنها را دریافت خواهند کرد.

image

 

نسخه‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ بازی Battlefield 2042، یکی از عناوین رایگان این ماه پلی استیشن پلاس هستند. این سری شوتر اول شخص، نیازی به معرفی نداشته و اکثر طرفداران این ژانر، با بازی‌های بتلفیلد آشنایی دارند. این بازی که در آینده نزدیک جریان دارد؛ در ابتدا به دلیل باگ‌های فراوان، با واکنش‌های چندان مثبتی از سوی کاربران و منتقدین روبرو نشد. البته، استودیوی «دایس» به پشتیبانی از این عنوان ادامه داده و با انتشار آپدیت‌های مداوم، تجربه کاربری Battlefield 2042 را بهبود بخشیده است.

image

 

بازی Minecraft Dungeons، با نسخه اصلی بازی Minecraft تفاوت‌هایی اساسی داشته و در واقع با الهام از سری محبوب Diablo ساخته شده است. این بازی که با زاویه دوربین ایزومتریک اجرا می‌شود؛ به شخصیت‌ها اجازه گشت و گذار در دخمه‌های متفاوت، مبارزه با دشمنان و کسب لوت را می‌دهد. Minecraft Dungeons برای تجربه با دوستان و یا خانواده، بسیار عالی بوده و اگر به دنبال یک بازی مشابه Diablo که برای کودکان نیز مناسب باشد می‌گردید؛ تجربه این عنوان را حتما به شما توصیه می‌کنیم.

image

 

سرانجام، نوبت به بازی اکشن-نقش آفرینی Code Vein رسیده که توسط شرکت Bandai Namco منتشر شده است. در طراحی این بازی، شاهد الهام از سری دارک سولز هستیم و طراحی هنری آن نیز انیمه‌ها را تداعی می‌کند. لازم به ذکر است که با وجود برخی تشابهات این بازی با سری دارک سولز، این عنوان مقداری ساده‌تر بوده و به اندازه بازی‌های فرام سافت‌ور چالش برانگیز نیست. Code Vein در دو حالت سولو و کو‌-آپ قابل تجربه بوده و سیستم مبارزه، طراحی محیط و داستان جذابی دارد.

اگر تا به حال بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس را دریافت نکرده‌اید؛ هنوز برای اضافه کردن آنها به آرشیو خود زمان دارید. این بازی‌های شامل بسته الحاقی Beyond Light برای بازی Destiny 2، بازی اسکیت-سواری OlliOlli World، بازی ترسناک و آنلاین Evil Dead و سرانجام عنوان جهان باز Mafia: Definitive Edition هستند.

image

 

درباره بازی‌های رایگان این ماه سرویس پلی استیشن پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا در انتظار رایگان شدن این عناوین بوده یا پیش‌تر آنها را تهیه کرده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)