خانهاخبار
بازی Forza Horizon 5 در نخستین هفته پس از انتشار موفق به جذب ۶ میلیون بازیکن شده است

بازی Forza Horizon 5 در نخستین هفته پس از انتشار موفق به جذب ۶ میلیون بازیکن شده است

با گذشت حدود یک هفته از انتشار عنوان انحصاری مسابقه‌ای Forza Horizon 5، تعداد بازیکنان آن به ۶ میلیون نفر رسیده است.
۱۴۰۰/۸/۲۳

بازی انحصاری مسابقه‌ای Forza Horizon 5 از مهم‌ترین عناوین عرضه شده توسط ایکس باکس گیم استودیوز محسوب می‌شد و حالا با گذشت حدود یک هفته از عرضه این عنوان، به نظر می‌رسد که بازیکنان نیز از آن استقبال ویژه‌ای کرده‌اند. بازی Forza Horizon 5 موفق شده تا پس از تنها یک هفته، ۶ میلیون بازیکن را به خود جذب کند.

image

 

ارون گرین‌برگ، مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس گیمز می‌گوید که این بازی رکورد بهترین هفته آغازین برای بازی‌های ایکس باکس گیم استودیوز را نیز شکسته است. این بازی در روز ۹ نوامبر (۱۸ شهریور) برای همگان منتشر شد؛ اما افرادی که نسخه پریمیوم ادیشن بازی را خریده بودند، می‌توانستند از روز ۵ نوامبر (۱۴ شهریور) به آن دسترسی پیدا کنند.

جذب این تعداد از پلیرها آن هم در هفته اول انتشار، بسیار چشمگیر است و موفقیت بزرگی برای ایکس باکس محسوب می‌شود. پیش از انتشار خبر مربوط به تعداد ۶ میلیونی بازیکنان Forza Horizon 5، گفته می‌شد که ۴.۵ میلیون نفر این عنوان را تجربه کرده‌اند.

image

 

بازی Forza Horizon 5 روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی سی قابل دسترسی است. این بازی از زمان عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار داشته و این امر نیز بدون شک در موفقیت چشمگیر آن تاثیر بسیاری داشته است؛ یکی از سیاست‌های بسیار قابل تحسین و مشتری مدارانه مایکروسافت، قرار دادن بسیاری از بازی‌های انحصاری در زمان عرضه بر روی اشتراک گیم پس است.

این عنوان مورد تحسین فراوان منتقدین و بازیکنان قرار گرفته و در حال حاضر امتیاز آن در وبسایت متاکریتیک به ۹۵ می‌رسد؛ بسیاری Forza Horizon 5 را بهترین عنوان مسابقه‌ای در بازار می‌دانند. بازی مهم و مورد انتظار بعدی ایکس باکس، نسخه بعدی در سری محبوب هیلو یا همان Halo Infinite‌ بوده که قرار است در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) منتشر شود؛ حالا باید صبر کرده و ببینیم که آیا Halo Infinite و مستر چیف می‌توانند موفقیت Forza Horizon 5 را تکرار کنند یا خیر.

image

 

درباره این بازی چه می‌اندیشید؟ آیا به وسیله سرویس گیم پس آن را بر روی ایکس باکس خود تجربه کرده‌اید یا در انتظار تخفیف‌های دیجیتالی بلک فرایدی یا کریسمس برای خرید آن بر روی کنسول یا پی سی خود هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)