خانهاخبار
قیمت گوشی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 در کره جنوبی فاش شد

قیمت گوشی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 در کره جنوبی فاش شد

امروز طبق اطلاعات پستی در انجمن معتبر کره جنوبی، قیمت دو گوشی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 برند سامسونگ لو رفت و این قیمت‌ها نسبت به نسل قبلی گوشی‌های تا شوی سامسونگ، کاهش زیادی پیدا کرده‌اند.
۱۴۰۰/۴/۲۲

از مدتی قبل افراد زیادی منتظر سری جدید گوشی‌های گلکسی سامسونگ تحت عنوان گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 بودند و بنظر می‌رسید با توجه به امکانات پیشرفته‌تر، قیمت آن هم افزایش یافته است. امروز قیمت این دو مدل در کره جنوبی افشا شد و طرفداران را بیش از گذشته برای خرید آن هیجان زده کرد.

اخیرا اخباری از صدور گواهینامه TENAA برای گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شده بود و حالا قیمت این محصولات هم اعلام شده است. گوشی همراه گلکسی زد فولد 3 قیمتی بین 1,655 دلار تا 1,741 دلار خواهد داشت و گوشی همراه مدل زد فلیپ 3 قیمتی بین 1,045 دلار تا 1,110 دلار را به خود اختصاص داده است.

قیمت گوشی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3

این قیمت‌ها توسط پستی در انجمن معتبر کره‌ای Naver Blog فاش شد. قیمت سری جدید گوشی‌های سامسونگ، شایعات قبلی درباره کاهش 20 درصدی قیمت خرید این گوشی‌ها را نسبت به نسل قبلی گوشی‌های تا شده تایید می‌کند. سال گذشته گوشی زد فولد 2 در کره جنوبی با قیمت 2,088 دلار و گوشی همراه  زد فلیپ با قیمت 1,435 دلار به فروش می‌رسید.

خبر جالب دیگری که در مورد این گوشی‌ها وجود دارد اقدامات سامسونگ در راستای جلب توجه مشتریان قدیمی خود است. سامسونگ در نظر دارد کاربران گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ را به سمت گوشی‌های تا شوی جدید هدایت کند. احتمالا با توجه به سیاست جدید سامسونگ، دارندگان گوشی‌های فعلی زد فلیپ و زد فولد بهترین قیمت را برای ارتقای گوشی‌های همراه خود دریافت خواهند کرد.

طبق این گزارش امسال دو گوشی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 محبوبیت زیادی برای برند سامسونگ و گوشی‌های تاشو کسب خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)