خانهاخبار
گلکسی زد فولد 3 در رندر جدید و با دوربین مخفی شده زیر نمایشگر دیده شد!

گلکسی زد فولد 3 در رندر جدید و با دوربین مخفی شده زیر نمایشگر دیده شد!

گلکسی زد فولد 3 هنوز نیامده اما خبر و شایعه زیاد داشته است. در تازه‌ترین عکس مشخص شده که این محصول، اولین گوشی سامسونگ با دوربین مخفی شده در زیر نمایشگر خواهد بود.
۱۴۰۰/۴/۱۷

هفته‌ای نیست که بدون اخبار گلکسی زد فولد 3 سپری شود و حالا در تازه‌ترین خبر، عکس‌های رندر جدید این گوشی لو رفته است. این تصاویر رندر را آیس یونیورس در توییترش منتشر کرده و بار دیگر می‌توانیم جزئیات طراحی این گوشی را ببینیم.

مهم‌ترین چیزی که به چشم می‌آید این است که در تصاویر قبلی، تصور می‌شد که نمایشگر داخلی فاقد دوربین سلفی است اما حالا در رندر جدید، دوربین سلفی نمایشگر داخلی، با یک هاله مشخص شده است. این هاله احتمالا به این معنی است که این دوربین در زیر نمایشگر داخلی قرار گرفته است و چینش پیکسل‌های روی آن به گونه‌ای است که همچنان قابل تشخیص است. 

image

تا به حال در شایعات بسیاری هم شنیده بودیم که این گوشی ممکن است اولین گوشی سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر باشد اما تا به حال در هیچ تصویری به این شکل تایید نشده بود این موضوع. همچنین در مورد این فناوری سامسونگ گفته شده بود که قرار است از چیزی که ZTE در گوشی خودش به ما نشان داده بود، بهتر و با کیفیت‌تر باشد.

image

گلکسی زد فولد 3 قرار است در روز ۲۰ مرداد ماه معرفی شود و از مشخصات بارز آن می‌توانیم به پردازنده اسنپدراگون 888 به همراه 12 گیگابایت رم اشاره کنیم. رنگ‌هایی که این گوشی در آن‌ها عرضه می‌شود نیز شامل سبز، مشکی و ترکیب سفید صورتی خواهد بود. نمایشگر داخلی آن که تاشو است، اندازه ۷.۶۶ اینچی دارد و نمایشگر بیرونی، ۶.۲۳ اینچی است. هر دو پنل هم ۱۲۰ هرتزی خواهند بود. پشتیبانی از S Pen را هم در این گوشی شاهد خواهیم بود و حتی قرار است این محصول، اولین گوشی تاشویی باشد که گواهی IP هم دریافت می‌کند. انتظار داریم باتری گلکسی زد فولد 3 هم ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد که با شارژر ۲۵ واتی به صورت سیمی با شارژر بی‌سیم با سرعت ۱۵ وات شارژ می‌شود. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)