خانهاخبار
ویندوز 11 احتمالا در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) عرضه خواهد شد

ویندوز 11 احتمالا در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) عرضه خواهد شد

شرکت مایکروسافت در هفته گذشته از سیستم عامل جدید خود، یعنی ویندوز 11 رونمایی کرد و حالا با استناد به شایعات منتشر شده، احتمالا شاهد عرضه این سیستم عامل در ماه اکتبر هستیم.
۱۴۰۰/۴/۹

شرکت مایکروسافت در هفته گذشته از آخرین نسخه سیستم عامل محبوب ویندوز، یعنی ویندوز 11 رونمایی کرد؛ اما درباره تاریخ رسمی عرضه آن صحبتی نداشت و تنها به گفتن اینکه این سیستم عامل در تعطیلات امسال عرضه خواهد شد، بسنده کرد.

image

 

حالا با نگاه دقیق‌تری به عکس‌های منتشر شده از ویندوز 11، می‌توان حدس زد که احتمالا در ماه اکتبر شاهد عرضه نسخه جدید این سیستم عامل خواهیم بود. در این اسکرین شات می‌شود پیغامی که استیوی بتیچی که از اعضای تیم سرفیس است به پانوس پانای، مدیر بخش ویندوز را دید که در آن می‌گوید: «‌برای رسیدن ماه اکتبر لحظه شماری می‌کنم!»

image

 

همچنین در عکس‌های تبلیغاتی ویندوز 11 که در سایت مایکروسافت قرار دارد نیز می‌توان تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) را در تسک‌بار دید. حتی به نظر می‌رسد که فروشگاه والمارت نیز از این قضیه مطلع است و در بخش‌ فروش لپ‌تاپ‌های خود نوشته است که آپگرید رایگان به ویندوز 11 برای آنها در ماه اکتبر قابل انجام است؛ در صفحه برخی محصولات نیز پیغام «آپگرید رایگان ویندوز در حال انجام است و از پایان سال ۲۰۲۱ آغاز شده و در سال ۲۰۲۲ نیز ادامه می‌یابد» به چشم می‌خورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)