خانهاخبار
مشخصات وان پلاس نورد 2 لو رفت

مشخصات وان پلاس نورد 2 لو رفت

یک روز پس از معرفی وان پلاس نورد CE، حالا مشخصات وان پلاس نورد 2 به صورت کامل لو رفته است.
۱۴۰۰/۳/۲۱

یکی از گوشی‌های مورد انتظار بازار وان پلاس نورد 2 است که با قیمت مناسب و مشخصات خوب می‌تواند خیل زیادی از کاربران را به خرید این گوشی ترغیب کند. اکنون مشخصات این گوشی به طور کامل به بیرون درز کرده و در ادامه این مشخصات را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

وان پلاس جدیدترین گوشی خود یعنی نورد CE را قصد دارد راهی بازار کند، گوشی‌ای که کمی از نورد اصلی پایین‌تر به حساب می‌آید اما قیمت مناسب‌تری دارد. نورد اصلی نیز در حال تکمیل شدن است و ممکن است همزمان با هم رونمایی و راهی بازار شوند. وان پلاس نورد 2 با صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی از نوع AMOLED و وضوح +FHD همراه خواهد بود که این نمایشگر از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر در خود از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند و قلب تپنده آن نیز تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ است. انرژی بخش این گوشی یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که به کمک یک شارژر سریع حداقل ۳۰ واتی شارژ می‌شود و ممکن است تا ۶۵ وات نیز باشد.

image

جزیره دوربین‌ها در پشت گوشی همانند وان پلاس ۹ پرو خواهد بود فقط به جای لنز پایین سمت راست شاهد استفاده از فلش LED خواهیم بود. سنسور اصلی متعلق به سونی و IMX766 است. این دوربین۵۰ مگاپیکسل خواهد بود و  در کنار آن همان دوربین اولترا واید وان پلاس ۹ پرو را شاهد خواهیم بود. این سنسور ۸ مگاپیکسلی است و همراه آن نیز یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو یا عمق سنج وجود خواهد داشت.

در قسمت جلویی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در نمایشگر وجود دارد که البته مشخص نیست این دوربین با نورد اصلی چه تفاوتی خواهد داشت. این گوشی هوشمند با پیکربندی ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ به بازار عرضه می‌شود و طبق شایعات در تاریخ ۹ جولای این اتفاق خواهد افتاد.با توجه به مشخصات ذکر شده احتمال می‌رود که این گوشی از نورد CE گران‌تر باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)