خانهاخبار
مینگ چی کو: ایرپادز 3 را تا تابستان نخواهیم دید

مینگ چی کو: ایرپادز 3 را تا تابستان نخواهیم دید

گمانه‌زنی‌ها درباره نسل جدید ایرپادز را پایانی نیست. مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل، به تازگی اعلام کرده که ایرپادز ۳ را تا تابستان سال بعد نخواهیم دید.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

به نظر می‌رسد اخبار و حواشی پیرامون نسل سوم ایرپادز قرار نیست به این زودی‌ها به پایان برسد. در تازه‌ترین گزارشی که در این زمینه داریم، مینگ چی کو رسما اعلام کرده که شرکت اپل، ایرپادز ۳ را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به تولید انبوه خواهد رساند. این یعنی سه ماه سوم ۲۰۲۱ یا همان تابستان سال بعد، زودترین زمانی است که می‌توانیم به این هدفون دسترسی پیدا کنیم.

در چند هفته اخیر، بسیاری از منابع و شایعات، خبر از این می‌دادند که اپل در تاریخ سوم فروردین ماه سال بعد، مراسمی را به صورت دیجیتال برگزار می‌کند تا در آن آیپد پرو جدید و همچنین ایرپادز ۳ را معرفی کند. اما خب اپل هنوز برگزاری این مراسم را تایید نکرده و اگر در دو سه روز آینده نیز دعوتنامه‌های آن ارسال نشود، احتمالا اصلا هیچ مراسمی در این تاریخ برگزار نشود. 

در این مدت جدا از رندرهای مختلف از ایرپادز ۳ و طراحی آن، حتی چند عکس از نمونه‌های واقعی این هدفون هم به بیرون درز کرد. طبق تمام این تصاویر، ایرپادز ۳ شباهت زیادی به ایرپادز پرو دارد با این تفاوت که خبری از سری‌های ژله‌ای برای این مدل از ایرپادز نخواهد بود. همچنین گفته شد ایرپادز ۳ به ویژگی Spatial Audio اپل مجهز است اما فاقد نویز کنسلینگ فعال است. 

image

البته نبود سری ژله‌ای و نویز کنسلینگ فعال، کاملا قابل درک است زیرا این هدفون قرار است جایگزین ایرپادز نسل دوم بشود و در کنار ایرپادز پرو با قیمت کمتر فروخته شود. جدا از این موارد باید بگوییم که اپل در سال ۲۰۲۰ حدود ۹۰ میلیون ایرپادز فروخته اما مینگ چی کو عقیده دارد که این میزان فروش در سال ۲۰۲۱ کمتر خواهد شد. او بر این عقیده است که به دلیل بالا رفتن رقابت در این حوزه، احتمالا اپل امسال در حدود ۷۸ میلیون ایرپادز به فروش خواهد رساند.

مینگ چی کو همچنین معتقد است که هدفون ۵۴۹ دلاری ایرپادز مکس قرار نیست فروش کلی سری هدفون‌های ایرپادز را تحت تاثیر قرار دهد. فروشی که برای این مدل از ایرپادزها در نظر گرفته، در حدود یک میلیون در سال جاری میلادی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)