خانهاخبار
فایل‌های Microsoft Teams کجا ذخیره می‌شوند؟

فایل‌های Microsoft Teams کجا ذخیره می‌شوند؟

بسیار پیش‌آمده که با استفاده از یک پلتفرم که در آن نسبت به انتشار فایل‌ها اقدام می‌کنیم پس از مدتی مجدداً نیاز به همان فایل‌ها داشته باشیم. Teams از این قاعده مستثنا نیست و در این نوشتار می‌بینیم که فایل‌های انتشاریافته در این شبکه کجا ذخیره می‌شوند.
۱۳۹۹/۹/۲۳

 

 

مایکروسافت تیمز یکی از ابزارهای فوق‌العاده برای مشارکت اعضای یک تیم بر روی اسناد است. اما همین‌قدر که کار با آن لذت‌بخش است، یافتن مجدد فایل‌ها خیلی کار راحتی نیست. Teams با استفاده از یک ساختار منطقی، فایل‌های شمارا در سایت SharePoint مخصوص نگهداری می‌کند.

زمانی که شما در Microsoft Teams یک تیم به وجود می‌آورید، یک کانال General آن را همراهی می‌کند.

image

 

در این کانال سه زبانه پیش‌فرض مشاهده می‌شوند:Posts، Files و Wiki.

image

 

تمامی فایل‌هایی که شما در زبانه Posts به اشتراک می‌گذارید در Microsoft Teams آپلود می‌شوند و در زبانه Files در دسترس قرار می‌گیرند.

image

 

این ساختار برای هر کانالی که ایجاد کنید به‌صورت خودکار پدیدار می‌شود، مانند کانال Policies که ما اضافه کردیم.

image

 

علاوه بر نمایش هر فایلی که شما در زبانه  Posts به اشتراک می‌گذارید شما این امکان را دارید تا فایل‌های جدیدی اضافه کنید، فایل‌های موجود را آپلود کنید و یا حتی فایل‌ها را درون زبانه Files، drag and drop کنید.

image

 

در پشت‌صحنه، تمامی این فایل‌ها در یک سایت SharePoint مخصوص برای تیم نگهداری می‌شوند. هر زمان یک تیم جدید ایجاد کنید یک سایت SharePoint جدید به‌منظور حفظ فایل‌ها ساخته خواهد شد.

جهت دسترسی به این سایت، زبانه Files را باز کنید و بر روی Open in SharePoint کلیک کنید. بسته به ابعاد نمایشگر شما این احتمال وجود دارد تا منوی سه‌نقطه‌ای برای شما نمایش داده شود تا به گزینه‌ها دست‌یابید.

image

 

پس‌ازاین سایت SharePoint مخصوص تیم باز می‌شود (البته احتمال دارد از ما خواسته شود تا با استفاده از مشخصات اکانت مایکروسافت خود به SharePoint لاگین کنید). نام تیم، نام کانال و اسناد ذخیره‌شده در کانال به شما نمایش داده خواهند شد.

image

 

چنانچه Documents را از منوی سمت چپ انتخاب کنید تمامی فولدرهای library به شما نشان داده می‌شوند. برای هر یک کانال تیم شما یک فولدر وجود دارد.

image

 

شما می‌توانید با دوبار کلیک کردن بر روی هر یک از فولدرها آن‌ها را بازکنید. شما می‌توانید در SharePoint همانند مایکروسافت تیمز اسنادی را اضافه کنید، ویرایش یا حذف کنید. توجه داشته باشید که هر تغییری که در این سایت ایجاد کنید در زبانه Files کانال تیم شما نیز اتفاق خواهد افتاد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)