خانهاخبار
راه حل مشکلات macOS Big Sur توسط اپل اعلام شد

راه حل مشکلات macOS Big Sur توسط اپل اعلام شد

اپل به تازگی روشی برای رهایی از مشکلات بیگ سر را پیش روی کاربران گذاشته است.
۱۳۹۹/۹/۵

مدت کوتاهی پس از عرضه رسمی مک‌های جدید که به پردازنده اختصاصی M1 اپل مجهز بودند، سیل عظیمی از نارضایتی‌ها و شکایات کاربران پیرامون مشکلات این محصولات به سمت انجمن پشتیبانی اپل روانه شد. بسیاری از خریداران مک‌های جدید هنگام ریستور یا نصب مجدد سیستم عامل مک او اس بیگ سر با صفحه هشدار زیر روبرو شده و به این ترتیب، عملا امکان استفاده از دستگاه را نداشتند.

image

 

در جریان تعطیلات پایان هفته که به تازگی به پایان رسیده است، مسئولان اپل راه حل این مشکل را در اختیار کاربران گذاشته‌اند. این معضل اغلب برای افرادی که پیش از آپدیت به macOS Big Sur 11.0.1 نسبت به ریستور یا erase کردن دستگاه اقدام کرده‌اند، رخ داده است. کوپرتینویی‌ها توضیحات زیر را در مورد بروز چنین مشکلی عنوان کرده‌اند:

اگر پیش از بروزرسانی به مک او اس بیگ سر 11.0.1 نسبت به erase کردن دستگاه‌های مبتنی بر تراشه M1 اقدام کرده‌اید، ممکن است نتوانید تا به کمک macOS Recovery دستگاه خود را بارگزاری کنید. در این حالت است که پیامی با عنوان An error occurred while preparing the update. Failed to personalize the software update. Please try again. روی صفحه نمایش به شما نشان داده می‌شود.

با مراجعه به این مقاله در انجمن پشتیبانی وب سایت اپل، می‌توانید مشکل به وجود آمده را به راحتی حل و فصل کنید.

در ابتدا، اپل به شما پیشنهاد کرده است که به کمک یک دستگاه مبتنی بر سیستم عامل مک، یک فلش بوتیبل دیگر را ساخته و به کمک آن، مراحل نصب سیستم عامل را ادامه دهید.

در غیر این صورت در ادامه مطلب، 17 مرحله برای حل این مشکل به کمک نرم‌افزار ترمینال پیش روی شما گذاشته است که در صورت عدم تمایل به انجام روش قبل یا عدم دسترسی به دستگاهی دیگر که سیستم عامل مک روی آن نصب شده باشد، می‌توانید این مراحل را انجام دهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)