خانهاخبار
مدیرعامل تلگرام به‌سختی از آیفون 12 و مدیریت اپل انتقاد کرد

مدیرعامل تلگرام به‌سختی از آیفون 12 و مدیریت اپل انتقاد کرد

پاول دوروف، مدیرعامل و بنیان‌گذار تلگرام، در پستی تند و آتشین به انتقاد از طراحی آیفون 12 پرداخت و مدیریت اپل را هم بی‌نصیب نگذاشت.
۱۳۹۹/۹/۲

مدیرعامل و موسس پیام‌رسان تلگرام، پاول دوروف، در پستی به جدیدترین پرچمدار اپل حمله کرده است. او که به‌تازگی یک آیفون ۱۲ پرو خریده می‌گوید این دستگاه «تکه آهنی به‌شدت زشت و عجیب» است. به توصیف او آیفون ۱۲ شبیه «نسخه‌ای بزرگ‌تر از آیفون ۵ سال ۲۰۱۲ است که ماژول دوربین اصلیِ چندش‌آوری دارد، ماژولی که هر کدام از لنزهای آن در ارتفاع متفاوتی قرار گرفته‌اند.» دوروف همچنین از بریدگی بزرگ بالای صفحه انتقاد کرده و می‌گوید این گوشی در مجموع منسوخ و عقب‌مانده به نظر می‌رسد.

مدیر تلگرام پس از تاخت و تاز به آیفون ۱۲ پرو از مدیریت اپل انتقاد کرد. او نوشت: «استیو جابز ۹ سال پیش از دنیا رفت، ولی این شرکت همچنان بدون هیچ نوآوری خاصی از فناوری و شهرت او کسب درآمد می‌کند. عجیب نیست که فروش آن‌ها چند ماه پیش ۲۱ درصد کاهش یافته بود. اگر این ترند ادامه پیدا کند، ۷ تا ۱۰ سال دیگر سهم بازار آیفون در بازار جهانی ناچیز خواهد شد.»

گفتنی است، علی‌رغم مشکلاتی که از سری آیفون ۱۲ گزارش شده، کارشناسان می‌گویند استقبال کاربران از سری آیفون ۱۲ چنان خوب بوده که اپل را به افزایش حجم سفارشات از تامین‌کنندگان وادار کرده است. نظر شما درباره اظهارات پاول دوروف چیست؟ انتقادات او را وارد می‌دانید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محمد جواد

۱۴۰۰/۹/۱۲
بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

پدرام

۱۳۹۹/۹/۱۸
معنی آشغال بودن رو از ادبیات شما میشه برداشت کرد.

احمد

۱۳۹۹/۹/۷
مخالف نظر ایشان هستم

hamed

۱۳۹۹/۹/۴
به نظرم که اپل کلا اشغاله ... چون فقط برنده و امکانات بدیهی گوشی های اندرویدی رو نداره

Mahdi

۱۳۹۹/۹/۴
پاول هم فهمید این گوشی اشغالی بیشتر نیست ولی باز بعضی ها تو ایران فک میکنن اپل سهام باباشونه