خانهاخبار
موتورولا موتو G9 پاور با اسنپدراگون 662 از راه رسید

موتورولا موتو G9 پاور با اسنپدراگون 662 از راه رسید

موبایل جدید موتورولا درست مثل موتو G9 پلی از چیپست اسنپدراگون 662 استفاده می‌کند و دوربین سه‌گانه دارد.
۱۳۹۹/۸/۱۶

موتورولا امروز از تلفن هوشمند جدیدی به‌نام موتو G9 پاور رونمایی کرد. این دستگاه برای کسانی ساخته شده که نیازمند عمر باتری بالایی هستند. موتو G9 پاور یک باتری بزرگ ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد که بزرگ‌تر از باتری همه تلفن‌های هوشمند قبلی این شرکت است. موتورولا می‌گوید عمر باتری این محصول با یک بار شارژ به ۶۰ ساعت می‌رسد.

image

موتو G9 پاور نمایشگری ۶.۸ اینچی با وضوح +HD دارد که در گوشه سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۶۶۲ کوآلکام است که همراه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود.

image

در قاب عقب موتو G9 پاور دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. از ویژگی‌های کلیدی این گوشی می‌توانیم به مقاومت در برابر آب و شارژ سریع ۲۰ واتی اشاره کنیم. موتو G9 پاور به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

قیمت موبایل جدید موتورولا از ۲۳۴ دلار آغاز می‌شود و ظرف چند هفته دیگر وارد بازارهای آسیا، آمریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)