خانهاخبار
نوکیا به‌عنوان برترین برند از نظر پشتیبانی نرم‌افزاری و کیفیت ساخت شناخته شد

نوکیا به‌عنوان برترین برند از نظر پشتیبانی نرم‌افزاری و کیفیت ساخت شناخته شد

شرکت تحقیقاتی Counterpoint در جدیدترین گزارش خود به ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند پرداخته و می‌گوید نوکیا در رده اول قرار دارد.
۱۳۹۹/۸/۸

شرکت کانترپوینت امروز با انتشار گزارشی به رده‌بندی نرم‌افزارها، به‌روزرسانی‌های امنیتی و کیفیت ساخت شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند پرداخت. فهرست این شرکت نشان می‌دهد که HMD Global با محصولات برند نوکیا دارای بهترین نرم‌افزارها، به‌روزرسانی‌های امنیتی و کیفیت ساختی است که به بالاترین دوام نسبت به میانگین محصولات بازار منجر می‌شود.

image

تحلیل‌گران کانترپوینت می‌گویند گوشی‌های HMD در مقایسه با رقبا دارای بالاترین درجه هستند، چون تمام محصولات این شرکت به‌روزرسانی‌های امنیتی را به صورت ماهانه دریافت می‌کنند. البته ۹۰ درصد از گوشی‌های وان پلاس هم ماهانه به آپدیت‌های جدید مجهز می‌شوند.
سامسونگ و هوآوی به ترتیب با ثبت آمار ۲۲ و ۲۹ درصد از جمله برندهایی هستند که اکثر گوشی‌های آن‌ها هر سه ماه یک بار به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کنند. ریلمی و شیائومی در این زمینه عملکرد بهتری دارند و دو سوم از محصولاتشان به صورت ماهانه به وصله‌های امنیتی مجهز می‌شوند.

image

در خصوص کیفیت ساخت، کانترپوینت می‌گوید فرآیندهای HMD Global سخت‌گیرانه‌تر از متوسط بازار است. یکی از مدیران کانترپوینت می‌گوید: «کیفیت ساخت از طریق چندین معیار از جمله سختی محصول، اندازه‌گیری فشار، تست سقوط، فرسودگی، خط و خش، آزمایش حرارت، مقاومت در برابر رطوبت و آب و عوامل دیگری محاسبه شده که کیفی و کمی بوده است. مشاهدات ما نشان داد که گوشی‌های نوکیا در برابر آزمایش‌های سخت مقاومت بیشتری نسبت به میانگین بازار دارند. پس نتیجه گرفتیم که کیفیت ساخت بالا در کنار نرم‌افزارهای سریع‌تر و به‌روزرسانی‌های امنیتی به معنای دوام بیشتر موبایل‌های نوکیاست، و این مسئله از آن جهت اهمیت پیدا کرده که چرخه تعویض گوشی‌ها بیشتر از قبل شده و حالا به ۳۰ ماه نزدیک می‌شود.»

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

King m4m

۱۳۹۹/۸/۸
یه عمره که میدونیم . این بندگان خدا تو اروپا و امریکا تازه دارن درمیابن