خانهاخبار
اثر شارژر مگ سیف روی کیس چرمی آیفون

اثر شارژر مگ سیف روی کیس چرمی آیفون

ممکن است شارژر مگ سیف روی قاب‌های چرمی آیفون یک اثر دایره‌ای شکل برجای بگذارند
۱۳۹۹/۸/۴

در یکی از اسناد جدید که جزییات نحوه‌ی استفاده از شارژر مگ سیف با آیفون ۱۲ را شرح می‌دهد، در مورد استفاده از کیس‌های چرمی اخطارهایی وجود دارد.

image

 

اپل می‌گوید در هنگام شارژ با شارژر‌های مگ سیف اگر از قاب چرمی استفاده کنید و کیس را جدا نکنید، ممکن است پس از جدا کردن شارژر متوجه یک اثر دایره‌ای شکل روی کیس شوید.

اگر هنگام شارژ کردن با مگ سیف خود، آیفون را در کیس چرمی قرار دهید ممکن است اثر دایره‌ای بماند.

این احتمال به این دلیل است که چرم یک ماده‌ی نرم است و همانطور که اپل در زیر توضیح می‌دهد شارژر مگ سیف ممکن است هنگام شارژ کمی گرم شود، بنابراین این امر می‌تواند باعث نرم شدن چرم و ماندن اثر شود. باید یادآوری کرد که مگ سیف با تمام گوشی‌های پشتیبانی کننده از استاندارد شارژ Qi سازگاری دارد، بنابراین ممکن است با گوشی‌های دیگر نیز این اتفاق رخ دهد.

همانند سایر شارژرهای بی‌سیم، ممکن است آیفون با شارژر مگ سیف کمی گرم شود. برای افزایش طول عمر باتری اگر باتری بیش از حد گرم شود، ممکن است نرم‌افزار شارژ بالای ۸۰ درصد را محدود کند. شارژ با مگ سیف زمانی که گرم شود ممکن است بیشتر از حد معمول طول بکشد. با کاهش دما آیفون دوباره شارژ می‌شود. سعی کنید شارژر و آیفون خود را به جای خنک‌تری منتقل کنید.

امیدوارم کیس چرمی آیفون ۱۲ در برابر این نوع گرما مقاوم باشد، اما باید منتظر بمانیم تا ماه آینده ببینیم چطور پیش خواهد رفت. علاوه بر این اپل چیزی نگفته که با گذر زمان اثر مذکور ازبین خواهد رفت یا خیر. البته با توجه به طیف گسترده‌ی کیس‌های چرمی موجود در بازار و جنس‌های مختلف، اطمینان از این مورد غیر ممکن است.

اگر از کیس چرمی استفاده می‌کنید و قصد دارید این کار را با آیفون جدید خود ادامه دهید، بهترین کار اینست که هنگام استفاده از شارژر مگ سیف، آیفون خود را ازقاب خارج کنید. البته ممکن است تولید کنندگان قاب‌ها برای اثبات خلاف این موضوع راهی بیابند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امین

۱۳۹۹/۸/۵
اصلا اشکالی ندارد که یک اثر دایره ای بر جا می گذارد
شما صبر کن ما بخریم اگر اثریم گذاشت من راضیم