خانهاخبار
چهارمین نسخه آزمایشی iOS 14.2 عرضه شد؛ بررسی تغییرات

چهارمین نسخه آزمایشی iOS 14.2 عرضه شد؛ بررسی تغییرات

اپل شب گذشته iOS 14.2 Beta 4 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد.
۱۳۹۹/۸/۱

اهالی کوپرتینو شب گذشته، چهارمین نسخه آزمایشی آي او اس 14.2 را در اختیار توسعه دهندگان قرار دادند. بروزرسانی جدید برای افرادی که پروفایل توسعه دهندگان را روی محصولات خود نصب کرده‌اند، از طریق OTA در دسترس قرار گرفته است.

هفته گذشته بود که سومین نسخه آزمایشی آی او اس 14.2 عرضه شد و حالا پس از گذشت هفت روز، شاهد ارائه نسخه چهارم هستیم. شب گذشته همچنین اپل از نسخه عمومی iOS 14.1 و iPadOS نیز رونمایی کرد. دارندگان آیفون یا آیپد می‌توانند با مراجعه به مسیر زیر، دستگاه خود را به این نسخه آپدیت کنند:

Settings> General> Software Update

نسخه آزمایشی آی او اس با برخی قابلیت های جدید هم اکنون در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان اضافه شدن آیکون تشخیص موزیک Shazam در کنترل سنتر
  • 117 ایموجی جدید
  • بهبودهایی در حوزه رابط کاربری
  • اضافه شدن AirPlay به کنترل سنتر
  • اضافه شدن امکان شناسایی افراد به منوی Accessibility> Magnifier برای افرادی که بینایی ضعیفی دارند
  • امکان مشاهده تراکنش‌های یک سال اخیر برای Apple Card

یکی از قابلیت‌هایی که به چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس 14.2 اضافه شده است، والپیپرهای زیبا و جذابی است که در حوزه‌های مختلف، در قسمت مربوطه آن‌ها را شاهد هستیم:

image

 

همچنین در اپلیکیشن Home، تب جدیدی به نام Discover اضافه شده است. به این ترتیب اطلاعات مختلفی در مورد وسایل منزل شامل تجهیزات روشنایی، دوربین‌های امنیتی، سنسورها، زنگ درب منزل و مواردی از این قبیل در این قسمت گنجانده شده است. همچنین لینک‌هایی برای مراجعه به اپلیکیشن اپل استور و خریداری برخی از این تجهیزات نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است.

برای دانلود و نصب نسخه‌های آزمایشی، باید با پرداخت 99 دلار به صورت سالانه، به عضویت تیم توسعه دهندگان اپل درآمده باشید. به محض ثبت نام در این طرح، پروفایل مربوطه روی آیفون شما نصب شده و با مراجعه به مسیر زیر، می‌توانید نسخه‌های آزمایشی را روی محصولات خود نصب کنید:

Settings> General> Software Update

از آن جا که با یک نسخه آزمایشی روبرو هستیم، لذا پیشنهاد می‌کنیم که پیش از بروزرسانی، از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل، آن‌ها را از دست ندهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)