خانهاخبار
پوستر رسمی میت 40 شمایلی از ماژول دوربین این دستگاه را نشان می‌دهد

پوستر رسمی میت 40 شمایلی از ماژول دوربین این دستگاه را نشان می‌دهد

در پوستری که از سوی هوآوی منتشر شده، شمایلی از میت 40 را می‌بینیم که دارای ماژول دوربین کاملا متفاوتی نسبت به گوشی‌های موجود در بازار است.
۱۳۹۹/۷/۲۴

هوآوی اولین پوستر رسمی سری میت ۴۰ را منتشر کرد. این خانواده قرار است در تاریخ ۱ آبان معرفی شود. در پوستر حاضر دستگاهی با ماژول دوربین هشت‌ضلعی را می‌بینیم. این طراحی شبیه پتنتی است که قبلا در ماه سپتامبر از سوی مرجع CNIPA منتشر شده بود.

شمای مبهم سری میت ۴۰ نشان می‌دهد که این گوشی اولین پرچمدار بازار با ماژول دوربین هشت‌ضلعی است. این خانواده احتمالا چهار عضو شامل میت ۴۰، میت ۴۰ پرو، میت ۴۰ پرو پلاس و میت ۴۰ پورشه دیزاین خواهد بود. در این پوستر می‌توانیم دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه نارنجی رنگ پاور را ببینیم.

image

علاوه بر این، طرفداران با شبیه‌سازی نیمه سمت راست ماژول دوربین تصویر کامل‌تری را تولید کرده‌اند که البته شاید چندان دقیق نباشد و به جای هشت ضلعی حاضر ماژول شش ضلعی داشته باشیم.

image

در حال حاضر مشخص نیست که مدل عادی میت ۴۰ چند لنز خواهد داشت، ولی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که میت ۴۰ پرو با دوربین اصلی پنج‌گانه از راه می‌رسد. ماه گذشته وب‌سایت LetsGoDigital از پتنتی خبر داد که گوشی هوآوی در آن تمام صفحه بود و ماژول دوربین عقب آن شش‌ضلعی بود. رندر زیر که بر اساس همان پتنت طراحی شده، ظاهر این دستگاه را نشان می‌دهد. حالا اگرچه در این پوستر دوربین با طراحی هشت‌ضلعی دیده می‌شود، ولی احتمالا این دستگاه شباهت بالایی به پتنت هوآوی خواهد داشت.

در آن پتنت دستگاهی با نمایشگر تمام صفحه را دیدیم که دوربین سلفی آن به زیر نمایشگر منتقل شده بود و دوربین پنج‌گانه داشت. با این وجود، گزارش‌ها مدعی‌اند که سری میت ۴۰ فاقد دوربین زیر نمایشگر است. همچنین گفته می‌شود که سری میت ۴۰ نمایشگر خمیده و دوربین سلفی دوگانه حفره‌ای دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)