خانهاخبار
گواهی تأیید FCC محصولی مرموز از اوپو صادر شد

گواهی تأیید FCC محصولی مرموز از اوپو صادر شد

شرکت Oppo قصد دارد تا یک گوشی هوشمند را به زودی معرفی کند.
۱۳۹۹/۷/۱۳

گوشی هوشمندی مرموز با شماره ساخت CPH2185 که متعلق به برند اوپو است، امروز در وب سای تFCC رویت شد که زبان طراحی آن، به Realme Narzo 20 شباهت بسیار زیادی دارد. در پشت بدنه، شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت در محفظه‌ای دایره‌ای شکل هستیم که در کنار آن نیز دوربین سه گانه در قسمتی مربع شکل به همراه فلاش LED دیده می‌شود.

در سمت راسته بدنه، دکمه‌های افزایش و کاهش صدا به همراه دکمه پاور دستگاه دیده می‌شود و در قسمت پایینی، درگاه شارژ، اسپیکر و درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون دیده می‌شود.

image

 

متأسفانه وب سایت FCC، مشخصات کامل این گوشی هوشمند با شماره ساخت CPH2185 را افشا نکرده است، اما چنین گوضوعی را مورد تأیید قرار داده است که اسمارت فون یاد شده به صورت پیش فرض با سیستم عامل ColorOS 7.2 همراه خواهد بود و مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری آن بر دوش باتری 4100 میلی آ«پر ساعتی گذاشته شده است که از شارژر 10 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

در حال حاضر، Oppo CPH2185 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما از آن جا که این محصول موفق به دریافت گواهی FCC شده است، لذا ظرف روزها یا هفته‌های آینده و در پی دریافت گواهی تأییدی از مراکز دیگر، اطلاعات بیشتری از آن در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد. پس با جی اس ام همراه باشید تا همواره در جریان آخرین اخبار دنیای تکنولوژی قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)