خانهاخبار
بریتیش تلکام: آیفون 12 تا چند روز دیگر معرفی می‌شود

بریتیش تلکام: آیفون 12 تا چند روز دیگر معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت بریتیش تلکام در ویدیویی درون سازمانی به کارمندان این شرکت اعلام کرده که تا چند روز دیگر منتظر رونمایی از آیفون بعدی باشند.
۱۳۹۹/۷/۴

همه ما می‌دانیم که رویداد معرفی آیفون ۱۲ به‌زودی برگزار می‌شود اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست. مدیرعامل بریتیش تلکام (BT)، مارک آلرا، در کلیپی درون سازمانی که از این شرکت لو رفته، می‌گوید آیفون ۱۲ تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد. در جدیدترین گزارش‌ها گفته می‌شود که این خانواده در تاریخ ۱۳ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر رونمایی می‌شود. با این حال، باید منتظر تایید این تاریخ از سوی منابع معتبر باشیم.

مدیرعامل BT در این کلیپ افشایی می‌گوید: «چند روز دیگر تا عرضه محصول بزرگ بعدی اپل، آیفون 5G، باقی نمانده که تاثیر مثبتی بر فراگیری 5G خواهد گذاشت. تیم‌های تمامی بخش‌های مصرف‌کنندگان در طول سال در تلاش بوده‌اند تا این رقابت را پیروز و به شریک شماره یک اپل در اروپا تبدیل شوند.»

معاون ارشد نرم‌افزارها و خدمات اینترنتی اپل، ادی کیو، نیز با حضور کوتاهی در این کلیپ همکاری با BT برای ارائه خدمات اپل را تبریک گفت. کوپرتینویی‌ها معمولا آیفون‌های پرچمدار خود را در ماه سپتامبر معرفی می‌کنند، اما امسال به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا این اتفاق به تعویق افتاده است.

بر اساس شایعات احتمالا چهار آیفون جدید معرفی می‌شود که اندازه‌های ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی خواهند داشت. این چهار آیفون به ترتیب اندازه آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس نام می‌گیرند. تمامی مدل‌ها از 5G پشتیبانی می‌کنند و نمایشگر OLED خواهند داشت. طراحی این خانواده شباهت بالایی به آیفون ۴ یا آیپد پرو جدید پیدا کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)