خانهاخبار
کاربران از داغ شدن و اختلال در عملکرد هدفون‌های سامسونگ در زیر نور آفتاب خبر می‌دهند

کاربران از داغ شدن و اختلال در عملکرد هدفون‌های سامسونگ در زیر نور آفتاب خبر می‌دهند

بر اساس گزارش‌های عده‌ای از کاربران، ظاهرا برخی از هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ در دما بالای و زیر نور آفتاب دچار اختلال شده و صدای بوق هشداری را پخش می‌کنند.
۱۳۹۹/۶/۲

بر اساس گزارش‌های عده‌ای از کاربرانِ هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ از جمله گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس به‌نظر می‌رسد که این محصولات در برابر گرما و نور مستقیم خورشید آسیب‌پذیر هستند. وقتی دمای هدفون‌های سامسونگ افزایش پیدا می‌کند، این دستگاه با تولید صدای بوقی به شما هشدار می‌دهد که دما بالا رفته و باید پایین بیاید. به‌نظر می‌رسد که شروع این صدای هشدار از حوالی دمای ۳۲ درجه به بالا است.

یکی از کاربران گلکسی بادز در وب‌سایت ردیت می‌گوید: «چند روزی است که گلکسی بادز را خریده‌ام و از آن استفاده می‌کنم. هر بار که با دستگاه آهنگ گوش می‌کنم بعد از چند وقت (حدود یک ساعت استفاده مداوم) دمای دستگاه بالا می‌رود و داغ می‌شود. آیا کاربر دیگری با این اتفاق روبرو شده؟ و آیا به نظرتان این برای چنین هدفون‌هایی طبیعی است یا نه؟»

کاربری دیگری در انجمن گفتگوی گلکسی درباره گلکسی بادز پلاس نوشت: «مشکل این‌جاست که نمی‌توانید زیر نور مستقیم خورشید از آن‌ها استفاده کنید. اگر خورشید در آسمان نباشد یا در سایه حرکت کنید مشکلی پیش نمی‌آید. با این حال، اگر زیر نور شدید خورشید از دستگاه استفاده کنید، هر ۵ تا ۱۰ ثانیه صدای بوقی می‌شنوید و این صدا قطع نمی‌شود تا از زیر نور خارج شوید. من دو گوشی دستگاه را به‌صورت جداگانه امتحان کردم و هر کدام که در مقابل نور خورشید قرار می‌گرفت، همان گوشی بوق می‌زد. اگر جلوی نور را بگیرم بوق قطع می‌شود. سایر هدفون‌ها در شرایط مشابهی چنین مشکلی ندارند.»

طبق گزارش‌ها وقتی دمای دستگاه پایین می‌آید، عملکرد آن به شرایط عادی برمی‌گردد و دیگر صدای بوق شنیده نمی‌شود. با این حال، اگر در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنید و زیاد زیر آفتاب هستید، این مشکل شاید جلوی استفاده تمام و کمال شما از دستگاه را بگیرد.

سامسونگ هنوز به این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده و گزارشی درباره گلکسی بادز لایو به چشم نمی‌خورد، اما بعید نیست که این دستگاه هم مشکل مشابهی داشته باشد. در صورتی که واکنشی از سوی سامسونگ منتشر شود، آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)