خانهاخبار
موبایل ال‌جی Q92 با اسنپدراگون 765G در گیک‌بنچ رویت شد

موبایل ال‌جی Q92 با اسنپدراگون 765G در گیک‌بنچ رویت شد

تلفن هوشمند میان‌رده‌ای از شرکت ال‌جی با نام ال‌جی Q92 به‌تازگی از پایگاه داده گیک‌بنچ سردرآورده است. این دستگاه قبلا در گوگل پلی کنسول نیز مشاهده شده بود.
۱۳۹۹/۵/۱۶

ال‌جی Q92 جدیدترین تلفن هوشمند میان‌رده این غول کره‌ای است که در مراحل پایانی آماده‌سازی برای عرضه در بازار قرار دارد. این دستگاه به‌تازگی از سرویس بنچمارک گیک‌بنچ سر درآورده و توانسته امتیازاتی در حد ال‌جی ولوت 5G را کسب کند.

البته این موضوع چندان عجیب نیست، چون هر دو گوشی از مادربرد lito استفاده می‌کنند که همان چیپست اسنپدراگون 765G کوآلکام است. این دستگاه ۶ گیگابایت رم دارد. پیش‌تر در کنسول گوگل پلی فاش شده بود که ال‌جی Q92 از نمایشگر 1080p استفاده می‌کند. با این حال، مشخص نیست که این نمایشگر از نوع LCD خواهد بود یا LED. ولی ظرفیت داخلی دستگاه ۱۲۸ گیگابایت است که احتمالا باید گزینه‌های دیگری هم برای آن وجود داشته باشد.

ال‌جی Q92 عضوی از ۱۳ دستگاه سری Q است که پیش‌تر ثبت اسامی آن‌ها را دیده بودیم. این دستگاه نسخه‌ای مخصوص کره جنوبی و احتمالا نسخه‌هایی مخصوص بازار جهانی خواهد داشت. با وجود این که گوشی ولوت بازار موبایل‌های پریمیوم را هدف قرار داده بود، به نظر می‌رسد که Q92 قرار است رقیب تلفن‌های هوشمندی مثل گلکسی A71 5G و A51 5G باشد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ugi

۱۳۹۹/۵/۱۶
اگزینوس بخاری a71 a51 رو با اسنپ دراگون مقایسه می کنید ؟ خخخخخ مثل مقایسه پراید و فراری میمونه