خانهاخبار
ردمی 9 پرایم با هلیو G80 و دوربین چهارگانه از راه رسید

ردمی 9 پرایم با هلیو G80 و دوربین چهارگانه از راه رسید

موبایل جدید ردمی محصولی است که پیش‌تر آن را دیده بودیم، اما این دفعه با ظرفیت بالاتر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
۱۳۹۹/۵/۱۵

شیائومی امروز در هند از موبایل جدیدی به‌نام ردمی ۹ پرایم رونمایی کرد. این دستگاه در واقع همان ردمی ۹ است که پیش‌تر در ماه ژوئن در اسپانیا معرفی شده بود. این دستگاه تقریبا در تمامی مشخصات خود مشابه محصول قبلی است، اما حافظه داخلی بیشتری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

image

ردمی ۹ پرایم نمایشگری ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و محافظ گوریلا گلس ۳ دارد. در زیر این صفحه چیپست هلیو G80 مدیاتک قرار گرفته که پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرآیند تولید ۱۲ نانومتری است. این تلفن هوشمند ۴ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در قاب عقب این گوشی دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته که لنز اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است. سایر لنزهای این گوشی شامل یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

image

ردمی ۹ پرایم در بخش سلفی دوربینی ۸ مگاپیکسلی دارد که درون ناچی قطره‌ای قرار گرفته است. این موبایل انرژی خود را از یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۱۸ واتی سازگار است. با این حال، همراه خود دستگاه فقط یک شارژر ۱۰ واتی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توانیم به حسگر اثر انگشت فیزیکی، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.

تلفن هوشمند جدید ردمی در مدل ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۱۳۳ دلار و در مدل ۴ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۱۶۰ دلار به بازار می‌آید. ردمی ۹ پرایم در چهار رنگ آبی، سبز، نارنجی و مشکی عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)