خانهاخبار
آمار دانلود اپلیکیشن نتفلیکس از 1 میلیارد گذشت

آمار دانلود اپلیکیشن نتفلیکس از 1 میلیارد گذشت

اپلیکیشن اندروید سرویس نتفلیکس با عبور از آستانه 1 میلیارد دانلود پس از یوتیوب در رده دوم پرطرفدارترین سرویس‌های استریم گوگل پلی قرار گرفت.
۱۳۹۹/۵/۹

تعداد دانلودهای نسخه اندروید اپلیکیشن نتفلیکس بر روی گوگل پلی از مرز ۱ میلیارد عدد عبور کرد تا این پلتفرم را پس از یوتیوب به محبوب‌ترین سرویس استریم دنیا تبدیل کند. با توجه به محبوبیت بالای نتفلیکس و انتشار برخی از جذاب‌ترین سریال‌های تاریخ در آن، عجیب نیست که این اپلیکیشن به چنین تعداد دانلود بالایی دست پیدا کرده است.

البته این آمار شامل تعداد نصب‌های پیش‌فرض نتفلیکس بر روی گوشی‌هایی مثل محصولات سامسونگ و وان پلاس هم می‌شود. اما رسیدن به آستانه نصب ۱ میلیارد دستاوردی نادر در میان اپلیکیشن‌های اندرویدی است. این سرویس از زمان آغاز همه‌گیری جهانی ویروس کرونا در کنار پلتفرم‌های دیگری مثل یوتیوب با استقبال زیادی روبرو شد و تعداد دانلود آن رفته‌رفته بالاتر رفت. تاکنون هیچ سرویس استریم شخص ثالثی به این سرعت به آمار ۱ میلیارد دانلود اندرویدی نرسیده است.

سرویس آمازون پرایم ویدیو با آمار نصب تقریبی ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون فاصله زیادی با نتفلیکس دارد. سرویس هولو هم که صرفا مختص آمریکایی‌هاست فقط ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون نصب دارد؛ این یعنی نتفلیکس رقیب درخور توجهی در پلی استور گوگل مقابل خود نمی‌بیند.

نتفلیکس با ارائه قابلیت‌های خاصی مثل اشتراک‌های مخصوص موبایل در برخی مناطق و امکان دسترسی به کنترل‌های کروم‌کست، بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های استریمینگ موبایلی را به ارمغان می‌آورد. این شرکت حالا می‌تواند از سهم بازار قدرتمند خود مراقبت کرده و آن را به‌صورت پیوسته افزایش دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)