خانهاخبار
ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم نوبیا معرفی شدند

ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم نوبیا معرفی شدند

ساعت هوشمند نوبیا دستگاهی با نمایشگر خمیده است، و ایرباد بی‌سیم این شرکت از حالت‌های خاصی برای گیمینگ پشتیبانی می‌کند که زمان تاخیر را به حداقل می‌رساند.
۱۳۹۹/۵/۸

نوبیا علاوه بر رونمایی از رد مجیک 5S از دو محصول جانبی دیگر هم پرده برداشت. اولین محصول ساعت هوشمند جدید این برند بود که نمایشگری خمیده داشت. دومی ایرباد رد مجیک TWS بود که در ادامه آن را به شما معرفی می‌کنیم. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

ساعت هوشمند نوبیا الهامات زیادی از ساعت ZTE Alpha داشته و این اتفاق منطقی است، چون نوبیا از زیرمجموعه‌های ZTE به‌حساب می‌آید. این دستگاه نمایشگری ۴.۰۱ اینچی از نوع AMOLED دارد که می‌تواند همیشه روشن باشد و در سمت راست بدنه دکمه‌ای قرار گرفته که کنترل رابط کاربری را فراهم می‌کند.

بدنه ساعت نوبیا از استیل ضدزنگ و آلومینیوم ساخته شده است. بند دستگاه در دو جنس چرمی و سیلیکونی عرضه می‌شود. ساعت هوشمند نوبیا قادر به ردیابی فعالیت‌های بدنی و ورزشی مختلفی است. این محصول می‌تواند e-SIM داشته باشد تا به‌صورت کاملا مستقل از تلفن‌های هوشمند کار کند. از دیگر ویژگی‌های ساعت نوبیا می‌توانیم به NFC، بلوتوث ۵.۰ و وای فای اشاره کنیم.

image

نوبیا واچ در رنگ‌های مشکی، سبز و قرمز عرضه می‌شود و از همین حالا برای پیش‌خرید در بازار چین عرضه شده است. فروش رسمی این دستگاه از تاریخ ۱۵ مرداد آغاز خواهد شد و قیمت آن ۲۵۵ دلار خواهد بود. فعلا مشخص نیست که این ساعت به بازارهای جهانی هم راه پیدا می‌کند یا نه.

image

محصول بعدی نوبیا ایرباد بی‌سیمی موسوم به Red Magic TWS است. این دستگاه برای کسانی در نظر گرفته شده که طرفدار محصولات گیمینگ رد مجیک هستند و می‌خواهند یک تجربه صوتی بی‌نظیر داشته باشند.

ایرباد رد مجیک طراحی تو-گوشی دارد و قلاب‌های آن قابل تنظیم است. این دستگاه مجهز به حالت ویژه‌ای برای کاهش تاخیر است و با یک لمس می‌تواند به گوشی‌های نوبیا وصل شود. عمر باتری این دستگاه به کمک کیس شارژر آن حدود ۲۰ ساعت است. روی بدنه و کیس دستگاه چراغ‌های LED قرار گرفته تا رنگ‌های RGB را به نمایش بگذارد.

رد مجیک TWS با قیمت ۴۲ دلار وارد بازار می‌شود، ولی در خصوص این محصول هم نمی‌دانیم که می‌توانیم منتظر عرضه جهانی آن باشیم یا نه.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)