خانهاخبار
ال‌جی ولوت 4G با پردازنده دو ساله از راه رسید

ال‌جی ولوت 4G با پردازنده دو ساله از راه رسید

موبایل جدید ال‌جی که چند ماه پیش با پشتیبانی از 5G عرضه شده بود، حالا در یک وب‌سایت آلمانی ظاهر شده و از پردازنده پرچمداری استفاده می‌کند که دو سال پیش معرفی شده بود.
۱۳۹۹/۵/۷

ال‌جی ولوت اردیبهشت ماه امسال با پشتیبانی از 5G و زبان طراحی جدیدی به بازار آمد. اما در ادامه اعلام شد که ال‌جی می‌خواهد نسخه 4G این دستگاه را هم عرضه کند. حالا یک وب‌سایت آلمانی این نسخه را در فهرست خود قرار داده، هرچند کره‌ای‌ها هنوز رسما اطلاعیه‌ای در این رابطه صادر نکرده‌اند. ولوت 4G در مقایسه با ولوت 5G تفاوت خیلی زیادی ندارد. طراحی و مشخصات سخت‌افزاری آن تقریبا یکسان است، اما در ادامه مطلب نگاهی به این نسخه جدید می‌اندازیم.

image

ال‌جی ولوت 5G از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند که پردازنده‌ای میان‌رده با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات است. ولی مدل 4G این دستگاه از چیپست دو ساله اسنپدراگون ۸۴۵ کوآلکام استفاده می‌کند که با فرآیند ۱۰ نانومتری FinFET ساخته می‌شود. ولوت تلفن هوشمندی است که با تاکید بر طراحی ظاهری تولید شده. این گوشی از نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع POLED با رزولوشن +FHD (معادل ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد که نسبت تصویر آن ۲۰:۹ است.

ولوت ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی دستگاه را افزایش دهید. در قاب عقب این گوشی یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در بخش سلفی هم ناچی قطره‌ای تعبیه شده که میزبان لنزی ۱۶ مگاپیکسلی است.

image

موبایل ال‌جی انرژی خود را از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که به شارژ سریع ۳.۰ و شارژ بی‌سیم ۹ واتی مجهز است. ابعاد دستگاه ۱۶۷ در ۷۴ در ۷.۸۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است. ولوت 4G در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. انتظار داریم که این نسخه هم از لوازم جانبی ال‌جی مثل کاور نمایشگر ثانویه و قلم هوشمند پشتیبانی کند.

ال‌جی قیمت ولوت 5G را ۶۵۰ یورو اعلام کرده بود، اما مدل 4G با قیمت ۴۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. این دستگاه احتمالا در کشورهایی عرضه می‌شود که هنوز پوشش 5G ندارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)