خانهاخبار
چگونه برنده اشتراک مادام‌العمر نتفلیکس شویم؟

چگونه برنده اشتراک مادام‌العمر نتفلیکس شویم؟

شبکه Netflix در اقدامی جالب، مسابقه جدیدی را راه اندازی کرده است
۱۳۹۹/۴/۳۰

شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح قرنطینه خانگی، باعث شده تا سرویس‌های پخش فیلم و سریال در سراسر دنیا سود عجیب و غریبی از این اتفاق به جیب بزنند. سرویس Netflix یکی از این ارائه دهندگان خدمات به حساب می‌آید که در نیمه دوم سال جاری میلادی (2020) شاهد افزایش ده میلیونی کاربران خود بوده است.

حالا نتفلیکس با اجرای مسابقه‌ای، قصد دارد تا به یک فرد خوش شانس، اشتراک مادام العمر سرویس‌های خود را هدیه دهد. این اشتراک که هزار ماه یا در واقع 83 سال خواهد بود، به شخص برنده اجازه می‌دهد تا در مدت یاد شده، تمامی فیلم و سریال‌های موجود در نتفلیکس را به صورت رایگان تماشا کند. مسئولان نتفلیکس نام این جایزه را Immortal Account به معنای اکانت جاویدان گذاشته‌اند.

برای برنده شدن در این مسابقه، شما باید بازی اختصاصی نتفلیکس که بر پایه فیلم اکشن The Old Guard طراحی و ساخته شده است را انجام داده و بیشتری رکورد را از خود بر جای بگذارید. این بازی، نمونه متحرک و موشن رمان گرافیکی خاصی است که توسط Greg Rucka نوشته شده است. این فیلم با بازی درخشان Charlize Theron در مورد تیمی با نام مزدوران نجیب (Noble Mercenaries) است که مرگ روی آن ها کارساز نیست! این جاودانگی، دلیلی شده است که نتفلیکس تصمیم بگیرد تا مسابقه‌ای را راه اندازی کرده اشتراک مادام‌العمر را در اختیار شخص برنده قرار دهد. در مقابل سوالی که بسیاری از افراد در مورد زمان این جاودانگی پرسیده اند، مسئولان نتفلیکس چنین پاسخ داده‌اند:

ارائه اشتراک نامحدود واقعا امکان پذیر نیست. اما شخص برنده هزار ماه یا در واقع حدودا 83 سال می‌تواند از فیلم‌ها و سریال‌ها به صورت رایگان استفاده کنند.

همان طور که اشاره شد، برای برنده شدن در این مسابقه باید به حداکثر امتیاز در بازی ویدئویی The Old Guard دست پیدا کنید. همچنین شرکت کنندگان باید حداقل 18 سال سن داشته و در یکی از 50 ایالت منتخب آمریکا یا در ناحیه کلمبیا سکونت داشته باشند. این رویداد تا بیستم جولای (امروز) ساعت 7 و 30 دقیقه بعد از ظهر (به وقت تهران) ادامه خواهد داشت و این بدان معناست که زمان زیادی برای شما باقی نمانده است. شما می‌توانید تا هنگام رسیدن به زمان یاد شده، به هر تعدادی که تمایل دارید، این بازی را انجام داده و به بالاترین رکورد دست پیدا کنید.

شخص برنده، کدی را دریافت خواهد کرد که با وارد کردن آن در وب‌سایت نتفلیکس، اشتراک هزار ماهه به صورت رایگان برای وی فعال خواهد شد. شخصی که در جایگاه دوم قرار می‌گیرد، اشتراک یک ساله رایگان را دریافت خواهد کرد. نفر سوم هم شش ماه به صورت رایگان می‌تواند از سرویس‌های نتفلیکس استفاده کند. این کدها تا یک ماه پس از فعال سازی (بیستم جولای) قابلیت ثبت در اکانت را داشته و در غیر این صورت، باطل خواهند شد. ارزش سه جایزه اعلام شده روی هم، حدود ده هزار دلار تخمین زده شده است.

در بازی ویدئویی The Old Guard، کلیه اتفاقات درون فیلم رخ می‌دهد و شما به عنوان شخصیت اصلی این داستان، وظیفه از بین بردن دشمنان را بر عهده خواهید داشت. این کار به کمک یک تبر دو سر غول پیکر، انجام می‌شود. مسئولان نتفلیکس همچنین به این موضوع اشاره کرده‌اند که در صورت صدمه دیدن، سرعت شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد. لذا باید در سریع ترین زمان ممکن، دشمنان را از بین برده و از برخورد با آن ها اجتناب نمایید.

image

 

در حالی که نتفلیکس به عنوان محبوب ترین سرویس استریم در دنیا به حساب می‌آید، اما مسئولان این کمپانی برای افزایش کاربران خود در دوره یاد شده، عدد 2.5 میلیون را در نظر داشتند. مدیران نتفلیکس به سهام داران این برند، چنین توضیح دادند:

رشد پلتفرم تیک تاک بسیار هیجان انگیز است و این بدان معناست که ابزار سرگرمی در محیط اینترنت شدیدا مورد استقبال قرار می‌گیرد. اما ما به جای نگران بودن در مورد پیشرفت رقبا، همواره سعی می‌کنیم تا استراتژی جذب کاربر و مشتری خود را پیش برده و سرویس‌های مختلف و جذابی را برای آن ها به ارمغان بیاوریم. افزایش روز افزون تعداد مشترکین، گواه این امر است و ثابت می‌کند که در مسیر درستی قدم برداشته و به اهداف کوتاه یا بلند مدت خود رسیده‌ایم.

اگر دستور جدید مقامات آمریکایی اجرایی شود، امکان استفاده از تیک تاک در کشور آمریکا، به دلیل این که این مورد توسط یک شرکت چینی طراحی و تولید شده است، منع خواهد شد. شرکت ByteDancer که مسئولیت تولید و توسعه اپلیکیشن TikTok را بر عهده دارد، اخیرا به سرقت و جمع‌آوری اطلاعات کاربران متهم شده است و این موضوع، نگرانی‌های مقامات آمریکایی را در پی داشته است. البته چنین امری توسط مدیران تیک تاک انکار شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)