خانهاخبار
نسخه دوم Surface Duo وارد حوزه طراحی شد!

نسخه دوم Surface Duo وارد حوزه طراحی شد!

اگر پیگیر اخبار حوزه تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که سرفیس دو هنوز وارد بازار نشده است.
۱۳۹۹/۴/۲۰

بسیاری از علاقمندان و طرفداران برند مایکروسافت هنوز منتظر عرضه رسمی محصول جدید این کمپانی با نام Surface Duo هستند. اما با این وجود، اخباری در مورد نسخه دوم این گجت امروز در رسانه‌های خبری مطرح شد.

سرفیس دو محصولی است که از دو نمایشگر مستقل بهره می‌برد که در صورت قرار گرفتن در کنار یکدیگر، نقش یک تبلت را برای شما ایفا خواهند کرد و در صورت نیاز نیز می‌توانید مانند لپ تاپ از آن استفاده کنید. این محصول هنوز به صورت رسمی روانه بازار نشده و این در حالی است که زمزمه‌هایی در مورد نسخه دوم آن به گوش می‌رسد.

وب سایت Android Central در مطالب خود، گزارشی در این مورد منتشر کرده و اشاره کرده است که مهندسان و طراحان مایکروسافت، در حال کار روی Surface Duo V2 هستند. چنین خبری از منابع موثق و افرادی که با مسئولان مایکروسافت ارتباط نزدیک دارند، درز پیدا کرده است. اما متأسفانه اطلاعات دیگری در مورد این محصول در دسترس نیست.

image

 

نسل اول Surface Duo که اواخر سال گذشته میلادی (2019) معرفی شد، به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز بود. به این ترتیب می‌توانیم انتظار آپگرید چیپست به همراه پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) را داشته باشیم. مهاجرت به محصولی با نمایشگر منعطف نیز می‌تواند یکی دیگر از تغییرات نسخه دوم سرفیس دو به حساب آید. چرا که تکنولوژی در این عرصه به اندازه کافی پیشرفت داشته و مایکروسافت نیز آن کمپانی سال گذشته و متعهد به محصولی با دو نمایشگر نیست.

اندروید سنترال همچنین گزارش داده است که ردموندی‌ها (مایکروسافت) در حال کار روی نسخه اختصاصی اندروید هستند که روی سرفیس دو شاهد آن خواهیم بود. چنین امری اخیرا با خرید کمپانی Movial توسط مایکروسافت تحقق خواهد یافت.

وظیفه این تیم، ارائه آپدیت‌های منظم نرم‌افزاری برای سیستم عامل Surface Duo خواهد بود. مسئولیت کار روی سیستم عامل اندروید برای نسخه دوم سرفیس دو نیز بر عهده تیم یاد شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)